جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تبلیغ دین

حوزه / مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی از برگزاری کلاس های فنون تبلیغ چهره به چهره برای طلاب و روحانیون حوزه علمیه این استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین حجت سالاری مکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی اظهار داشت: کلاس های فنون تبلیغ چهره به چهره با رویکرد تبلیغ و کلاس مکالمه عربی برای طلاب و روحانیان در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این کلاس ها با هدف تقویت مکالمه عربی در بین طلاب و روحانیون و آموزش فنون تبلیغ چهره به چهره به زودی  در استان برگزار تا طلاب شرکت کننده در این کلاس ها بیش از پیش برای حضور در مراسم اربعین حسینی آماده شوند.

دبیر شورای استانی حوزه‌علمیه خراسان شمالی گفت: امسال آغاز روند حضور تبلیغی طلاب و روحانیان حوزه علمیه استان در مراسم اربعین حسینی بود، لیکن مقرر است تا از سال های آینده شاهد حضور بهتر و پرشورتر از امسال باشیم.

وی با اشاره به اینکه نقش طلاب و روحانیان همواره برای اسلام و انقلاب اثر گذار بوده است، اظهار داشت: طلاب و روحانیون نباید از فرصت عظیم اربعین  حسینی غفلت کنند، بنابراین باید خود را تجهیز و مهیا کرده و از این فرصت بیش از پیش برای تبلیغ و نشر معارف الهی استفاده و بهره برداری کنند.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون مبلغ حاضر در مراسم اربعین حسینی باید دستورها و فرامین دین اسلام به نحو احسن به مردم و زائران اباعبدالله الحسین (ع) انتقال دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha