جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اهدای مدال به آستان کریمه اهل بیت علیهم السلام

حوزه/ کونگ فو کاران قمی اعزامی به مسابقات بین المللی کشور آذربایجان طی مراسمی با حضور آیت الله سعیدی مدال ها خود را به آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها اهدا کردند.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در این مراسم گفت: همانگونه که بهار نشانه تحول و شکفتن شکوفه ها می باشد باید شکوفه های وجود ما هم به سمت علم، معنویت، معرفت و تقوی و عشق به پیشرفت ایران اسلامی سوق داده شود و گام های بلندی در این زمینه ها برداشته شود.
امام جمعه قم گفت: مربیان ورزشی نقش تقویتی برای ورزشکاران دارند و در کنار روحیه دهی باید برای افزایش معنویت و تقرب به خداوند ورزشکاران بیفزایند.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: قرار گرفتن در سکوی قهرمانی در رشته های ورزشی امری خوب و با ارزش است اما باید در کنار این قهرمانی بر سکوی ارزش های اسلامی قرار بگیرید و درسی باشید برای دیگران و الگویی از دین داری و ارزش مداری که در اینصورت می توانید اقتخاری برای نظام جمهوری اسلامی باشید.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با قدردانی از زحمات ورزشکاران گفت: وقتی جوانان دیگر ببینند شما آقایان و بانوان در عین حفظ ارزش های اسلامی و عفاف و حجاب و سخت کوشی در عرصه ورزش به این مقام دست یافته اید تشویق خواهند شد.
انتهای پیام// 15/ 313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha