جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جلسه مدیران مدارس علمیه کاشان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: طلاب مدارس علمیه باید علاوه بر فراگبری دروس حوزوی و علمی، در دوره های آموزشی و مهارتی نیز شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی در جمع مدیران مدارس علمیه شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز با تأکید برگسترش هرچه بیشتر دوره های مهارتی بر اساس دستور صریح  مقام معظم رهبری در مدارس علمیه، گفت: طلاب مدارس علمیه باید علاوه بر فراگبری دروس حوزوی و علمی، در دوره های آموزشی و مهارتی نیز شرکت کنند.

مدیر حوزه علمیه کاشان با تأکید بر آگاهی هرچه بیشتر طلاب در شناسایی آسیب های جامعه روحانیت: ابراز داشت: روحانیون و طلاب مدارس علمیه باید براساس وظیفه ای که دارند در روند جلوگیری از پیشرفت آسیب های اجتماعی، اقدامات جدی تری داشته باشند.

وی حضور جدی تر مدارس علمیه کاشان در مباحث بصیرتی و روشنگری جامعه را مهم دانست و گفت: اساتید و طلاب مدارس علمیه کاشان باید در دوره های آموزشی جهت آشنایی با مطالب روز، دی تر از قبل در خدمت مردم باشند.

مدیر حوزه علمیه کاشان خاطرنشان ساخت: امروز روحانیت در میان مردم محبوبیت داشته و اگر در رفع آسیب های اجتماعی به درستی عمل کنیم، دیگر شاهد صحنه های نامناسب نخواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی با اشاره به  وجود مشکلات در جامعه و با تأکید بر ارائه راه حل و پیگیری مسئولین در رفع این مشکلات، تصریح کرد: مسئولین هر شهرستان به دلیل پتانسیل های بالقوه ای که دارند، می توانند بدون تکیه بر منابع دولتی و با برنامه ریزی درست، مشکلات را حل نمایند.

وی با بیان اینکه مدیران اجرایی باید مرد تحول در جامعه باشند، اظهار داشت: امروز مدیر در جامعه زیاد داریم؛ اما اگر بخواهیم مدیر قوی اجرایی داشته باشیم، نیازمند همکاری تمام دستگاه های اجرایی، فرهنگی، مذهبی و همراهی مردم هستیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha