جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه موقت یزد

حوزه/ امام جمعه موقت یزد با اشاره به این که آموزش تک بُعدی دانش آموزان یکی از مشکلات آموزش و پرورش است، گفت: توجه به آموزش مهارت های زندگی و پرهیز از آموزش تک بعدی دانش آموزان یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن معزالدینی، امام جمعه موقت یزد در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش وپرورش در تربیت نسل آتی اظهار کرد: توجه به آموزش مهارت های زندگی و پرهیز از آموزش تک بعدی دانش آموزان یک ضرورت است.

این مقام مسئول با یادآوری تلاش خانواده های یزدی برای آموزش مهارت های زندگی در گذشته گفت: بیشتر والدین درایام فراغت تابستانی فرزندان خود را به آموختن حرف و مهارت زندگی تشویق می کردند.

وی ضرورت حفظ فرهنگ یزدی در دنیای مدرنیته امروز را یادآور شد و افزود: قرن ها طول می کشد تا فرهنگی همانند فرهنگ یزد با ویژگی منحصر بفرد خود شکل بگیرد فلذا ایفای نقش معلمان یزدی در انتقال این فرهنگ بسیار مهم و اساسی است .

حجت الاسلام والمسلمین معزالدینی از معلمان خواست با انتقال سخت کوشی، قناعت، دینداری، مورد اعتماد بودن که از شاخصه های فرهنگ یزدی است زمینه ای فراهم کنند تا با انتقال این فرهنگ، از وارد شدن آسیب به آن جلوگیری شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha