جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار شاهوار پور ، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان

حوزه/ سردار شاهوارپور، خودباوری و تکیه بر توان داخلی را رمز پیروزی در جنگ و آزادسازی خرمشهر دانست و گفت: مردم ما با یکدلی و وحدت در کنار رهبر نظام جمهوری اسلامی‌توانستند بدون تکیه بر قدرت‌های خارجی این حماسه بزرگ را ایجاد کنند.

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، که پیرامون سالروز آزادسازی خرمشهر انجام شد، اظهارداشت: آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است که گرامیداشت آن درس‌های بزرگی را به نسل‌های آینده و جهانیان منتقل می‌کند.

شاهوارپور، رهبری امت و وحدت مردم را دو عامل اصلی آزادسازی خرمشهر دانست و تصریح کرد: مردم ما با یکدلی و وحدت در کنار رهبر نظام جمهوری اسلامی‌توانستند بدون تکیه بر قدرت‌های خارجی این حماسه بزرگ را ایجاد کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، دیگر عامل آزادسازی خرمشهر و پیروزی در نبرد هشت‌ساله را تکیه بر توانایی داخلی عنوان کرد و بیان داشت: آنچه که باعث شد یک تحول عظیم در جبهه‌های نبرد ایجاد شود تکیه بر باورهای داخلی بود به طوری که چندین عملیات موفق از شکستن حصر آبادان تا آزادسازی خرمشهر قهرمان صرفاً با تکیه بر توان رزمندگان انقلابی انجام شد.

وی با اشاره به رهبری هوشمندانه امام خمینی(ره) در بسیج آحاد عمومی و ایجاد مقاومت مردمی، گفت: امام خمینی(ره) این باور را در مردم ایجاد کرد که با تکیه بر قدرت خویش، می‌توان بر دنیا غلبه کرد و پیروز شد؛ به همین دلیل نیز بسیج مردمی در کنار ارتش و سپاه راه‌اندازی و قرار گرفت.

این مقام مسئول، در پایان با بیان این که پیروزی در عملیات آزادسازی خرمشهر درس‌های بزرگی به دشمنان ایران و اسلام داد، گفت: ورود بسیج یک توانمندی بسیار عظیم و باورنکردنی در جبهه‌ها ایجاد کرد و این توانمندی سبب شد که در خرمشهر و در عملیاتی بسیار گسترده و پیروزمندانه دشمن را وادار به شکست کنیم؛ بنابراین بعد از فتح خرمشهر دشمنان ما از جمله آمریکایی‌ها و رژیم بعث عراق به این نتیجه رسیدند که ما ملتی شکست‌ناپذیر هستیم.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha