جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عبدی فام

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان‌غربی گفت: اساتید حوزه‌ علمیه آذربایجان‌غربی به مدت ۳۶ ساعت آموزش‌های لازم در ارتباط با دوره‌های دانش‌افزایی مهارت‌های تدریس را کسب کردند.

حجت‌الاسلام علیرضا عبدی‌فام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، به برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی مهارت‌های تدریس در حوزه علمیه برادران آذربایجان‌غربی اشاره کرد، اظهار داشت: ۴۰ نفر از اساتید حوزه‌ علمیه برادران استان با حضور در این دوره‌ها به مدت چهار روز و در مجموع ۳۶ ساعت آموزش‌های لازم در ارتباط با مهارت‌های تدریس را فرا گرفتند.
 
وی با بیان اینکه این دوره با حضور حجت‌الاسلام کوثری در ارومیه برگزار شد، افزود: هدف از برگزاری این دوره‌ها ارتقای سطح علمی اساتید حوزه‌ استان است؛ چرا که امروزه بالا بردن سطح علمی اساتید حوزه‌های علمیه امر بدیهی و لازمی است تا در راستای آن طلبه‌های بادانش و دارای مهارت از حوزه‌ها فارغ‌التحصیل شوند.
 
معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: امروزه روش و نوع تدریس تاثیر بالایی در جذب دانش‌آموز و طلاب برای یادگیری دروس در مدارس را دارند و در این راستا هر اندازه اساتید به فنون و اصول مهارت‌های تدریس آشنایی داشته باشند به راحتی می‌توانند با طلاب ارتباط برقرار کرده و آنها را نسبت به ادامه تحصیل و فراگیری دانش ترغیب کنند.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha