جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نصرت الله لطفی

حوزه/ قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: امروز تمام تلاش دشمنان برای تضعیف و سرنگونی جمهوری اسلامی، جدایی بین مردم و نظام و ایجاد یاس و ناامیدی در آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، نصرت‌الله لطفی، پیش از ظهر امروز در نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان شمالی، اظهار کرد: امروز در کارزار جنگ ترکیبی دشمنان هستیم، زیرا دشمن به‌صورت هم‌زمان جنگ روانی، تهاجم اقتصادی و تحریم، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را برای سیاه نمایی، القای ناکارآمدی در نظام دینی و ناامیدی مردم دنبال می‌کند.

وی افزود: امروز تمام تلاش دشمن برای جدایی بین مردم و نظام و ایجاد یاس و ناامیدی در مردم است، ازاین‌رو تلاش برای ایجاد فضای امیدواری در جامعه بسیار مهم و ضروری است.

لطفی خاطرنشان کرد: نیاز امروز جامعه ما ید واحده بودن و انسجام و همدلی در مقام عمل است، به‌گونه‌ای که امروز نیاز به همدلی عملی ضرورت همه ارکان نظام و مردم بوده و هیچ نیازی بالاتر از ید واحده بودن نظام در برابر دشمنان نیست.

وی اضافه کرد: بر اساس اسناد و شواهد تاریخی نخستین برنامه آمریکا برای تسلط بر جهان تسلط بر غرب آسیا است و به همین دلیل هم نگاه ویژه‌ای به منطقه خاورمیانه دارد.

لطفی افزود: اما علی‌رغم همه برنامه‌ریزی‌ها و هزینه‌ها، ترامپ اعتراف کرد که ما در سال‌های اخیر هفت هزار میلیارد دلار در غرب آسیا هزینه کردیم اما این هزینه‌ها برای آمریکا دستاوردی نداشته و به دلیل نفوذ ایران در منطقه، تمام ترفندهای غرب بدون دستاورد بوده است.

وی تصریح کرد: امروز آمریکایی‌ها خود را بر سر دوراهی قرار داده و جنگ هوشمندانه و ترکیبی را به ملت تحمیل کرده‌اند؛ به این معنی که یا آمریکا باید از قدرت نخست دنیا بودن چشم‌پوشی کرده و این شکست را بپذیرد یا مقاومت ایران را بشکند.

وی اظهار کرد: آمریکا به ناکارآمدی راهبردهای گذشته خود ازجمله جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و سایر ترفندها اذعان دارد، به همین دلیل امروز مردم را هدف قرار داده و تلاش می‌کند بین مردم و حاکمیت شکاف و جدایی ایجاد کند.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: با وجود این با هوشیاری، دشمن‌شناسی و بصیرت مردم، آمریکا راه به جایی نخواهد برد و بار دیگر در برابر جمهوری اسلامی به شکست خود اعتراف می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha