جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
راهیان نور / مناطق عملیاتی جنوب از نگاه عکاسان خبرگزاری حوزه

حوزه/ خانم جلایری، با بیان اینکه راهیان نور فصل زدودن غبارهای بردل نشسته است، گفت: گاهی انسان دچار غفلت می‌شود و به‌نوعی غبار غفلت بر دلش می‌نشینند، که آمدن به راهیان نور همچون نسیمی آرام، این غبارها را از دل پاک می‌کند.

سمیرا جلایری، مسئول خواهران ستاد کانون‌های عالی مساجد کشور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، راهیان نور را جریان عظیم فرهنگی در تقویت فرهنگ جامعه دانست و اظهارداشت: راهیان نور یک جریان جاری و عظیم در زندگی انسان‌هاست که بازدید از مناطق عملیاتی، شروع این نقطه است.

وی با اشاره به اهمیت راهیان نور در زندگی، افزود: گاهی انسان دچار غفلت می‌شود و به‌نوعی غبار غفلت بر دلش می‌نشینند، که آمدن به راهیان نور همچون نسیمی آرام، این غبارها را از دل پاک می‌کند.

جلایری، با بیان اینکه در طول سال منتظر آمدن فصل راهیان نور هستم، افزود: حال و هوای مناطق عملیاتی انسان را به اندیشیدن وادار می‌کند که از کجا آمده‌ایم و علت آمدنمان چیست.

مسئول خواهران ستاد کانون‌های عالی مساجد کشور، خاطرنشان کرد: تفکر در زندگی شهدا، خود را در محضر آن‌ها دیدن، رفتن به گلزار شهدا و برگزاری یادواره برای این بزرگواران می‌توان این شور و حال را تداوم بخشید.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب، بیان کرد: هوشیاری، درایت و امیدبخشی به جوانان سه شاخصه مهمی است که در مقام معظم رهبری مشهور است.

مسئول خواهران ستاد کانون‌های عالی مساجد کشور، در پایان مردم‌باوری را رمز موفقیت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: دوری مسئولین اجرایی کشور از ارزش‌هایی همچون ساده زیستی و معنویت، گاهی موجب دل‌زدگی مردم می‌شود که باید با پیروی از سیره شهدا، عرصه را برای تاختن معاندان نظام، بست.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha