جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:پرچمداری انسجام بخشی دستگاه های اجرایی برای تحقق مفاد بیانیه گام دوم انقلاب از رسالت های امروز ائمه جمعه است .

به گزارش خبرگزاری  «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی امروز در نشست فصلی ائمه جمعه استان، با بیان اینکه ائمه جمعه نقش مهمی در تعمیق معنویت و اشاعه فرهنگ اسلامی انقلابی در جامعه دارند، افزود: نماز جمعه پایگاه هدایت، قرارگاه فرهنگی، ایمان، بصیرت، دشمن شناسی و ... است که در این خصوص رسالت ائمه جمعه زمینه سازی برای تحقق این شاخصه ها است.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه نقش مهمی در گفتمان سازی جامعه دارند، اظهار داشت: ائمه جمعه مسئولان پایگاه هدایت و ارشاد هستند که در تریبون نماز جمعه جریان سازی و فرهنگ سازی گفتمان های دینی انقلابی صورت می گیرد پ.

امام جمعه خرم آباد و رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه نفوذ معنوی و منش مرمی دو سلاح ائمه جمعه هستند، خاطر نشان کرد: گفتمان سازی مسائل اقتصادی،جلوگیری از اسراف،ارائه الگوی مصرف،راهکارهای اجرای اقتصاد مقاومتی و ... به عهده ائمه جمعه است که در این راستا باید با کلام نافذ و گیرا به دنبال تحقق این مولفه ها باشد پ.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه هر چه ائمه جمعه منش مردمی را تقویت کنند موفقیت بیشتری در تبلیغ  دارند، گفت: ایجاد امید و انگیزه در مردم نیز از دیگر رسالت های است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مطالبه گری از دستگاههای اجرایی و مدیران و مسئولان از دیگر رسالت های ائمه جمعه است، گفت: مطالبه گری از دستگاههای اجرایی و حکومتی برای تحقق مفاد بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر رسالت ها و وظایف ائمه جمعه است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد نقش پرچمداری و انسجام بخشی ائمه جمعه در تحقق مفاد بیانیه گام دوم انقلاب را نقشی ارزنده دانست و افزود: ائمه جمعه فرمانده قرارگاه هستند که باید برای تحقق مفاد این بیانیه همت خود را بکار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان یادآور شد: در استان شورای راهبردی گام دوم انقلاب تشکیل شده و کمیته های مختلفی در این رابطه نیز کار را شروع کرده اند و برای تحقق مفاد بیانیه گام دوم انقلاب در تلاش هستند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha