جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار استاندار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر ضرورت تلاش برای تحقق رونق تولید، گفت: برخی کارخانه ها مشکلاتی برای راه اندازی مجدد دارند و باید دستشان را گرفت.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، پیش از ظهر امروز در دیدار با استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ان‌شاءالله امسال، سال خوبی برای خدمت کردن به بندگان خدا باشد، اظهار کرد: رونق تولید و شعاری که مقام معظم رهبری برای سال 1398 برگزیده اند نیازمند لوازم قبل، حال و بعد است.

وی افزود: اگر بخواهیم رونق تولید داشته باشیم باید مقدمات تولید را فراهم کنیم که از جمله آن می توان به راه اندازی کارخانه های تعطیل و تولیدات کشاورزی، دامداری و... اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اگر لوازم را فراهم نکنیم تولیدی نخواهد بود که رونق پیدا کند، خاطر نشان کرد: نیروی کار، کیفیت و دلگرمی مردم باید در هر امری مدنظر قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: برخی کارخانه ها مشکلاتی برای راه اندازی مجدد دارند و باید دستشان را گرفت، اما برخی کارخانه ها مشکلی ندارند و فازهای بعدی را نیز افتتاح می کنند، اما حقوق معوقه کارگران خود را پرداخت نمی کنند.

وی گفت: وقتی حرف از رونق تولید می زنیم یعنی بخشی نیازمند مقدمات، بخشی همزمان و بخشی به اقدامات بعد از تولید اختصاص پیدا می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: کالاهایی به صورت قاچاق از خارج وارد کشور می شود که در داخل تولید می گردد، لذا همین موضوع مانع تولید بیشتر و رونق کالای ایرانی می گردد، بنابراین باید اقدامات به موقع و صحیحی صورت گیرد تا جلوی آن گرفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: همچنین باید جلوی یک سری از مسائلی که به انسان های منفی باف فرصت می دهد تا مردم را ناامید کنند، گرفته شود.

وی گفت: اگر به فرامین رهبری در هر سالی جامه عمل پوشانده می شد اکنون در چنین وضعیتی نبودیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: برای ایران اسلامی بن بست وجود ندارد، اما دشمنان در فکر ایجاد بن بست های بسیار هستند، لذا باید به گونه ای با دشمنان حرف زد که سفره ی فتنه های خود را جمع کنند.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha