جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محسن فقیهی

مردم امروز با حضور دشمن شکن و حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن، نشان دادند که با پیروی و تبعیت از ولایت‌فقیه و مراجع عظام، مستحکم استوار در برابر دنیای استکبار به سردمداری آمریکا ایستاده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله محسن فقیهی در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با گرامیداشت این روز بزرگ، گفت: مردم به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و بزرگان همواره در صحنه حضور دارند.

وی افزود: همان‌طورکه مقام معظم رهبری فرمودند "مردم امروز با قدرت، استقامت و توان بیشتری در برابر استکبار ایستاده‌اند و دست از آرمان‌های خود برنخواهند داشت".

عضو جامعه مدرسین حوزه تصریح کرد: مردم ایران اسلامی تابع اسلام و قرآن و ولایت فقیه هستند و با تحمل مشکلات اقتصادی، به ارزش‌های اسلامی پایبند می باشند.

استاد حوزه علیمه قم با اشاره به تحریم های غرب علیه ملت ایران، تصریح کرد: استکبار با تحریم‌های اقتصادی نمی‌تواند مردم را از صحنه دور کنند.

آیت الله فقیهی خاطرنشان کرد: مردم مسلمان و متدین ایران اسلامی حاضرند در راه صیانت از دین و انقلاب از جان و مالشان بگذرند.

عضو جامعه مدرسین حوزه در پایان تاکید کرد: مردم امروز با حضور دشمن شکن و حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن، نشان دادند که با پیروی و تبعیت از ولایت‌فقیه و مراجع عظام، مستحکم استوار در برابر دنیای استکبار به سردمداری آمریکا ایستاده اند و تهدید ها و گزینه های روی میز آنها هیچ تاثیری در اراده پولادین ملت انقلابی ندارد.

انتهای پیام 313/16

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha