جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 329556
۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
خبر گزاری حوزه

ارتشیان ایران زیر چتر حمایت ولی‌فقیه به فعالیت‌های خود ادامه داده و در این مسیر موفقیت های بسیاری را کسب می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، به مناسبت روز ارتش در دیدار با جمعی از لشکریان 84 پیاده لرستان  با اشاره به این‌که نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران پرورش یافته انقلاب اسلامی هستند گفت: دشمنان ایران اسلامی از اقتدار و عظمت ارتش ایران حساب ویژه‌ای می‌برند و همیشه از اقتدار این مجموعه هراس دارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین میرعمادی، با اشاره به اعتقاد و ایمان ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: اعتقاد و ایمان راسخ، برگزاری نماز جماعت در جایگاه‌های ارتش، تلاوت و حفظ قرآن کریم، برگزاری دعاهای ویژه و اعتکاف از جمله برجستگی‌های خاص در ارتش جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به ویژگی مردمی بودن ارتش جمهوری اسلامی گفت: مردم ایران ارتش جمهوری اسلامی را به عنوان حامی و سرمایه خود دانسته و همین ارتباط دو سویه مردم و ارتش باعث بالا رفتن اقتدار و قدرت  این نیرو شده است.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به دلاورمردی‌های ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه در زیر سایه امام زمان‌(عج) بوده و جانانه از مرز و بوم ایران اسلامی دفاع می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی، تحت مطیع بودن ارتشیان ایران به ولایت‌فقیه افزود: ارتشیان ایران زیر چتر حمایت ولی‌فقیه به فعالیت‌های خود ادامه داده و در این مسیر موفقیت های بسیاری را کسب می کند.

وی خودباوری،و اعتماد به نفس را از دیگر ویژگی‌های دیگر ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کردو گفت: همین ویژگی‌ها سبب حفظ استقلال ایران اسلامی شده است.

به گفته وی، مزدوران مستکبران و دشمنان انقلاب ایران جایی در ارتش نداشته و ارتش مقتدرانه در حفظ و حراست مرزهای ایران تلاش می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha