جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
موسسه امام رضا

معاون آموزش و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) آخرین مهلت پذیرش دانش پژوه در سطوح 2 و 3 را 25 اردیبهشت ماه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائی، معاون مؤسسه امام رضا(ع) با اعلام این خبر، گفت: این مؤسسه با مجوز شورای عالی حوزه‌ تأسیس‌شده و به تربیت طلاب  توانمند در راستای رفع نیازهای جامعه و رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری، مراجع و علمای می‌پردازد.

وی هدفمند کردن دوره‌های آموزشی حوزوی معطوف به نیازها و اهداف را ازجمله سیاست‌های اصلی این مؤسسه برشمرد و افزود: با توجه به متمرکز شدن پذیرش مراکز تخصصی حوزه از طریق سایت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه به نشانی اینترنتی www.howzeh-qom.ir ، مؤسسه امام رضا(ع) نیز از این طریق اقدام به جذب دانش‌پژوه می‌کند.

معاون آموزش آموزش و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) با اشاره به این که این مؤسسه هم‌اکنون در دو سطح تحصیلی دانش‌پژوه می‌پذیرد، خاطرنشان کرد: موسسه برای سال تحصیلی 93-94 در مقاطع تحصیلی سطح 2 و 3 در هفت رشته و گرایش، از طریق آزمون متمرکز مراکز تخصصی حوزه‌های علمیه دانش‌پژوه می‌پذیرد.

وی ادامه داد: پذیرش سطح دو در رشته‌های علوم اسلامی با گرایش های تاریخ اسلام و تبلیغ و در سطح سه برای رشته‌های تاریخ اهل‌بیت(ع) و تشیع، تبلیغ، مشاوره اسلامی و شیعه‌شناسی است.

حجت الاسلام قرائی، آخرین مهلت پذیرش را 25 اردیبهشت‌ماه  اعلام کرد و یادآور شد: علاقه‌مندان می تواندد جهت ثبت‌نام و دریافت دفترچه آزمون به پایگاه اینترنتی معاونت آموزش حوزه مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره تلفن 321361 داخلی 6605 از ساعت 16الی 19 تماس حاصل نمایند.

معاون آموزش آموزش و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) در پایان زمان برگزاری آزمون کتبی را روز 10 خردادماه اعلام کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha