جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کنگره

حوزه/ اندیشمند فلسطینی گفت: اسرائیل همانند تار عنکبوت ضعیف است و غزه نشان داد می توان یکی از ارتش های مدعی دنیا را شکست داد و باید بدانیم اسرائیل قدرت خود را از ضعف ما می گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حسین برکت، عصر امروز در دومین روز کنگره جهانی جریان های تکفیری و افراطی از دیدگاه علمای اسلام با اشاره به اینکه داعش نمی تواند روی پای خود بایستد و به موفقیت دست یابد اگر ما به وظایف خود عمل کنیم، اظهار داشت: ما باید در دایره خود مرجع صالحی باشیم و نقطه ضعف در رهبری ملت فلسطین و برخی کشورهای اسلامی وجود دارد.  

وی با بیان این که عزت اسلام با انقلاب اسلامی نمایان شده است، گفت: حضرت ابراهیم(ع) یک رهبر بود و با یک رهبری مشترک می توان به موفقیت های گذشته برای امت دست یافت.

این شخصیت فلسطینی با اشاره به این که ما اگرچه برای دشمنان اشداء بوده ایم، اما نتوانستیم برای خود رحیم باشیم، ابراز داشت: باید رهبری و وحدت مسلمین مورد توجه تمام مذاهب اسلامی باشد و رحمانیت اسلام مورد تاکید قرار گیرد.   

آزادی قدس پاداش رهبری سید حسن نصرالله

حسین برکت با اشاره به دیدار اخیر خود با سید حسن نصرالله گفت: به ایشان گفتم آزادی فلسطین در سایه شناخت دین و رسالت مسلمانان صورت می گیرد و آزادی قدس پاداش رهبری سید حسن نصرالله می باشد.

وی با بیان این که فلسطین مقدس است و ما باید انسانی بودن مکتب اسلام را به دشمنان نشان دهیم، ابراز داشت: فلسطین می تواند راه را برای امت اسلامی کوتاه کند و دشمنان می خواهند بمب در مسیر آزادی فلسطین بگذارند.

این شخصیت فلسطینی افزود: می خواهند از تهران تا بیت المقدس مین گذاری کنند تا انقلاب به هدف خود یعنی آزادی بیت المقدس دست نیابد.

حسین برکت در پایان با طرح این پرسش مبنی بر اینکه امت و فرهنگ و تمدن ما کجا می رود اگر مسجدالاقصی تخریب شود، گفت: اسرائیل همانند تار عنکبوت ضعیف است و غزه نشان داد می تواند یکی از ارتش های مدعی دنیا را شکست دهد و باید بدانیم اسرائیل قدرت خود را از ضعف ما می گیرد.

انتهای پیام/313 /33            

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha