پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهرستانی

حوزه/ نماینده آیت الله العظمی سیستانی گفت: باید مفهوم اصیل زندگی زن از نظر اسلام را به دنیا و جامعه ارایه دهیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی بعد از ظهر امروز در دیدار با معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور اظهارداشت: زنان جایگاه بسیار مهمی در اسلام و جامعه اسلامی دارند.

وی افزود: باید به همه دنیا این مفهوم اصیل زندگی دینی همراه با حفظ شئونات زنان را برسانیم؛ در این رابطه باید قویا نظر اسلام را به دنیا در خصوص جایگاه زن در جامعه ارایه دهیم.

نماینده آیت الله العظمی سیستانی گفت:نقش مطبوعات در ترویج فرهنگ ناب اسلامی بسیار مهم و تعیین کننده است و در این رابطه باید از رسانه ها در ارایه نگاه اصیل اسلامی به زنان بهره ببریم.

وی در پایان با اشاره به برگزاری همایش جهانی خطرات گروه های افراطی و تکفیری در قم، تصریح کرد:  تاثیر نظر مراجع عظام درباره جایگاه زن بسیار مهم است، کما اینکه همیشه مرجعیت در صف اول دفاع از ارزش های انسانی و اسلامی بوده است و این همایش نیز در همین راستا برگزار شد.

در ادامه این نشست نیز شهین‌دخت ملاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور،ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور، گفت: باید الگوی عملی از زن از دیدگاه اسلام تهیه و عرضه شود که در این راستا نیازمند تلاش همگانی هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha