جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صافی

حوزه/ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با بیان این که حفظ مطالب فقها بسیار اهمیت داردگفتند: باید در راستای احیای فقه اهل بیت (ع) گام برداشت و آن را حفظ کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» این مرجع تقلید در دیدار جمعی از مدیران مرکز موضوع شناسی احکام فقهی با اشاره به اهمیت کار موضوع شناسی احکام فقهی، اظهار داشتند: شما فعالیت های بزرگی انجام داده اید که یکی از مهمترین آنها حفظ مطالب فقها است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

معظم له با اشاره به اهمیت احیا فقه اهل بیت (ع) تصریح کردند: اگر بتوانید در راستای احیا فقه اهل بیت (ع) و معرفی به مردم گام بردارید مورد توجه حضرت ولی عصر (عج) قرار خواهید گرفت و اجر و ثواب بسیار زیادی نیز نزد خداوند متعال خواهید داشت.

این مرجع تقلید با بیان این که بنده نیز برخی از آثار منتشر شده توسط این مرکز را مطالعه و از آن لذت بردم، بیان داشتند: امیدوارم این مرکز با قدرت به کار خود ادامه دهد و در راستای احیای فقه اهل بیت (ع) گام بردارد.

خاطرنشان می شود: در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده رئیس مرکز موضوع شناسی احکام فقهی گزارشی از فعالیت های این مرکز را ارائه کرد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha