جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 341439
۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲
نرم افزار در مکتب اهل بیت

حوزه/ با همکاری مجمع جهانی اهل بیت(ع) و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نسخه فارسی نرم افزار " در مکتب اهل بیت (علیهاالسلام) " تولید و از هم اکنون در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

مدیر بخش تولید مرکز نور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ،اظهارداشت: این نرم افزار با موضوع عقاید و معارف اسلامی حاوی متن کتاب ارزشمند در مکتب اهل بیت(ع) در 43 جلد می باشد.

سید مهدی هاشمی با بیان اینکه این نرم افزار اطلاعات ارزشمندی را در موضوعات گوناگون اعتقادی به مخاطببین می دهد، افزود: مصونیت قرآن از تحریف، بداء در قرآن کریم، رجعت، تقیه در اسلام، شفاعت، توسل، زیارت اهل قبور، مهدویت از دیدگاه اهل بیت(ع)، هویت تشیع و واقعه غدیر از جمله موضوعات این نرم افزار می باشند.

وی به قابلیت ها و امکانات این نرم افزار اشاره کرد و گفت: "جستجو به روش های گوناگون در الفاظ و عبارات متن و فهرست کتاب های برنامه"، " متن قرآن کریم به همراه ترجمه و امکان جستجو در آیات"، " ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت نامه، با امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات"، " یادداشت برداری، ذخیره سازی، ویرایش و چاپ متن " از جمله قابلیت های این نرم افزار فاخر است.

انتهای پیام   313/17

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha