سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کارگاه

رئیس ادارۀ خدمات آموزشی مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری دوره پودمانی عمومی ‌تربیت‌ مبلغ در شهرستان خفر استان فارس خبر داد.

حجت‌الاسلام‌ سیدمجتبی آل سیدغفور، از برگزاری دوره پودمانی عمومی ‌تربیت‌ مبلغ در شهرستان خفر استان فارس خبر داد و گفت: کلاس‌های این دوره در روزهای پنج‌شنبه و جمعۀ هر هفته در شهرستان خفر و با حضور 100 نفر از طلاب خواهر و برادر برگزار می گردد.

وی با اشاره به بهره‌گیری از ساتید متخصص افزود: اساتید این دوره عبارتند از حجج اسلام مجدالدین مدرس‌زاده، رضا هوشیاری، محمود  خلیلیان، حمیدرضا گودرزی، اسماعیل چراغی و محمدحسین تقوی، که موضوعاتی چون مدیریت فرهنگی و تبلیغی، احکام مبتلابه، جامعه‌شناسی تبلیغ،  فن خطابه،  فن رثاء، روش تدریس و کلاسداری و روانشناسی تبلیغ را برای  طلاب تبیین خواهندکرد.

ادارۀ خدمات آموزشی مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی، هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح علمی ‌و پژوهشیِ  طلاب جهت پاسخ به نیازهای معارفی مناطق محروم دانست و در پایان افزود این دوره تا پایان سال تحصیلی 94-93 ادامه دارد و هر هفته یکی از  اساتید ارجمند این مرکز به شهرستان خفر جهت تدریس اعزام می‌شود.

برپایه این گزارش، دروس اخلاق و آداب تبلیغ، آشنایی با نقد وهابیت، آشنایی با روش تحقیق،  قرآن و سنت در تبلیغ، اصول و روش بیان معارف اسلامی ‌نیز به صورت غیرحضوری ارایه می‌گردد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha