پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله بشیر نجفی

حوزه/ باید با وحدت، پرچم اسلام را برافراشته نگاه داریم، تا مسلمانان از ذلت بندگی و بردگی برای کفار نجات یابند

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از تهران، حضرت آیت الله بشیر نجفی، از مراجع عظام نجف اشرف، در پیامی به بیست و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی تهران که صبح امروز توسط شیخ علی نجفی در این کنفرانس قرائت شد، تصریح کردند: کافران به دنبال از بین بردن وحدت هستند، ولی ما باید پرچم اسلام را برافراشته نگاه داریم، تا مسلمانان از ذلت بندگی و بردگی برای کفار نجات یابند.

 متن پیام این مرجع تقلید بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند را ستایش می کنیم و سلام و درود می فرستیم به فرستاده خداوند، پیامبر اکرم(ص) و آل بیت پاک و طاهر ایشان.

خداوند می فرمایند، "خدا و پیامبرش را اطاعت کنید و با هم درگیر نباشید و صبر پیشه کنید که خداوند یار صابران است".

از زمان درخشش آفتاب اسلام تا کنون، در معرض یورش های ظالمانه قرار گرفته ایم؛ در هر دوره و عصر و زمانی این گروه های ضد اسلام، رنگ و روی خاصی به خود گرفته اند و همه به دنبال نابودی اسلام راستین بوده و هستند.

آنها به دنبال نابود کردن معارف پیامبر اسلام(ص) هستند و وحشیانه ترین هجمه هایی که مسلمانان شاهد آن بوده اند، با لباس اسلام صورت گرفته است. خداوند می فرمایند که منافقین در پست ترین جای آتش و دوزخ هستند و سواستفاده می کنند از خلا هایی که در جامعه ما وجود دارد که این خلا امروز هم در جامعه ما مشهود است.

گروه هایی از جای جای جهان اسلام ظهور می کنند و خود را مدافع اسلام می دانند، در حالی که آنها دست های کفار هستند که تامین سرمایه می کنند وبه دنبال اختلاف افکنی در کشورهای اسلامی هستند؛ این کشورها کانون هماوردی آنهاست و باید بگوییم که "انالله و انا الیه راجعون"

آیا وقت آن نرسیده است که حول یک محور گرد هم آییم و چهره رحمانی اسلام را نشان دهیم تا از این رهگذر، استکبار را از بین ببریم؟ در این زمینه تلاش ها باید یکسان باشد و باید تشریک مساعی داشته باشیم تا کشورهای اسلامی را از این مفاسد نجات دهیم.

پر واضح است که این مسایل قابل تحقق نیست مگر در پیاده کردن دین حنیف اسلام؛ خداوند فرمودند که محمد پیامبر خداست و کسانی که پیرو ایشان هستند نسبت به هم رحمت دارند که رضایت خداوند را طالب هستند و نشانه آنها هم آثار سجده آنها در پیشانی آنهاست؛ این سخن فرمایش خداوند است؛ خداوند وعده بهشت برین را به آنها داده است؛ نباید مایوس شویم چون خداوند به ما وعده پیروزی داده است.

کافران به دنبال از بین بردن وحدت هستند، ولی ما باید پرچم اسلام را برافراشته نگاه داریم تا مسلمانان از ذلت بندگی و بردگی برای کفار نجات یابند و امیدوارم این همایش گام بلندی برای رسیدن به این اهداف  مقدس باشد. انشاءالله

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha