چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شهرستانی

حوزه/ نماینده آیت الله العظمی سیستانی گفت: دشمنان سعی می کنند به ساحت پیامبر اکرم(ص) از شیوه های مختلف ضربه وارد کنند باید به مراقب باشیم و بتوانیم حقانیت نبی مکرم اسلام را با صدای رسا در دنیا فریاد بزنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سیدجواد شهرستانی  امروز در دیدار  رئیس جهاد دانشگاهی استان قم که در دفتر نماینده آیت الله العظمی سیستانی برگزارشد، با تقدیر از فعالیت های گسترده جهاد دانشگاهی استان قم در زمینه های فرهنگی، علمی، آموزشی و پژوهشی گفت: حرکت جهاددانشگاهی واحد استان قم در برگزاری این جشنواره، نمونه حرکت جهادی است، زیرا امروز دشمنان به عمد ارزش های ناب اسلامی به ویژه پیامبر اسلام (ص) را هدف گرفته اند.

وی افزود: دشمنان سعی می کنند به ساحت پیامبر اکرم(ص) از شیوه های مختلف ضربه وارد کنند، ولی در آخر مسلمانان را متهم، معرفی می کنند که در این زمینه هم باید به هوش و مراقب باشیم و هم بتوانیم حقانیت نبی مکرم اسلام را با صدای رسا در دنیا فریاد بزنیم.

نماینده آیت الله العظمی سیستانی تصریح کرد: فیلم حضرت محمد(ص) کاری از کارگردان توانمند مجید مجیدی از جمله کارهای فاخری است که انجام شده و باید ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمن سعی می کند نقطه ضعفی از ما بگیرد و با آن به مسلمانان ضربه بزند، گفت: حملات و هجمه هایی که به این کار فاخر هم صورت می گیرد نشان دهنده اثربخشی این فیلم است.

 در ابتدای این دیدار رییس جهاد دانشگاهی استان قم به تشریح فعالیت های جهاددانشگاهی واحد استان قم پرداخت.

وی گفت: مرجعیت شیعه همیشه در همه سنگرها و در راستای حفظ کیان و مجد اسلام و مسلمین پیشتاز و الهام بخش تمام مسلمین جهان در این حوزه بوده است.

فقیه زاده در این دیدار گزارشی از فعالیت های انجام شده در خصوص جشنواره ملی اسوه حسنه که در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود، ارائه کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha