یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شهرستانی

حوزه/ نماینده آیت الله العظمی سیستانی با بیان این که احداث حوزه در مناطق مرزی به امنیت کشور کمک می کند گفت: جامعه اسلامی باید برای احیاء حوزه تلاش جدی کند؛ زیرا احیاء حوزه، احیاء اسلام و شیعه است.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی امروز در دیدار نمایندگان  طلاب کردستان در  در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بر ضرورت توجه بیشتر به ساخت مراکز علمی و فرهنگی و تبلیغی مانند مسجد در جامعه اسلامی تاکید کرد.

نماینده آیت الله العظمی سیستانی افزود: یکی از وظائف مهم خدمت گزاران نظام و انقلاب ترویج و اشاعه فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و تشیع در مناطق مرزی است و باید در این مناطق حساس بیشتر به مباحث اسلام و به خصوص ترویج اسلام ناب  پرداخته شود.

وی اظهار داشت: جامعه اسلامی باید برای احیاء حوزه تلاش جدی کند؛ زیرا احیاء حوزه، احیاء اسلام و شیعه است. حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی گفت: اگر حوزه های  بیشتری در مناطق مرزی ساخته شوند و طلبه هایی در این حوزه ها تربیت شوند، می توانند  برای امنیت کشور بسیار تأثیر گذار باشند و حضورشان در این مناطق زمینه‌ساز دلگرمی مردم برای دفاع از کیان اسلام و انقلاب و نظام خواهند بود.

انتهای پیام:40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha