یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماه مبارک رمضان

حوزه /رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد: به مناسبت ماه مبارک رمضان ۲۷ مبلغ و روحانی به شهر و روستاهای تایباد و باخرز اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از مشهد، حجت‌الاسلام غلامرضا بسکابادی گفت: در راستای ترویج و نشر اسلام ناب محمدی و فرهنگ متعالی قرآن کریم و نشر و گسترش معارف اسلامی، ۲۷ مبلغ و روحانی، شهر و روستاهای تایباد و باخرز را تحت پوشش تبلیغی در ماه مبارک رمضان قرار داده اند.

وی افزود: این مبلغین اعزامی از اداره کل تبلیغات اسلامی استان، دفتر تبلیغات اسلامی و مبلغین بومی می باشند که به تبلیغ و ارشاد و رفع شبهات دینی مردم می پردازند.

حجت‌الاسلام بسکابادی در ادامه اهم فعالیتهای مبلغان در ماه مبارک رمضان را ایراد سخنرانی، وعظ و خطابه، برپایی مراسم سوگواری و عزاداری و برنامه های لیالی قدر، اقامه نمازهای جماعت یومیه، برپایی مجالس ادعیه و پاسخگوئی به سوالات و شبهات مردم بویژه جوانان عنوان کرد.

اعزام ۳۲ مبلغ و مبلغه به روستاهای شهرستان جغتای

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای نیز از اعزام ۳۲ مبلغ و مبلغه بمناسبت ماه مبارک رمضان توسط این اداره خبر داد.

حجت‌الاسلام علی اصغر وحدانی با اعلام این خبر گفت: همزمان با حلول ماه مبارک رمضان، ۳۲ نفر مبلغ و مبلغه بومی و غیر بومی توسط اداره تبلیغات اسلامی جغتای به روستاهای این شهرستان اعزام شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جغتای گفت:اقامه نماز جماعت، بیان احکام و اعتقادات و مباحث اخلاقی و برگزاری جلسات ترتیل، قرائت و تفسیر قرآن کریم، کلاس های روخوانی و روان خوانی قرآن،برپایی مجالس ادعیه، جلسات قرآنی و پاسخگوئی به سوالات و شبهات مردم از جمله برنامه های مبلغین مبلغات اعزامی خواهد بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha