یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تبریز

حوزه/ دانشجویان و استادان دانشگاه‌ تبریز امروز در تجمعی از خیزش دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی آزادی‌خواه حامی فلسطین پشتیبانی کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، دانشجویان و استادان دانشگاه‌ تبریز در محکومیت عملکرد شنیع آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی‌خواه حامی فلسطین بعد از نماز ظهر و عصر، در مقابل درب اصلی دانشگاه تبریز برگزار شد.

دانشجویان شرکت‌کننده در این تجمع همبستگی خود را با دانشجویان آمریکایی و اروپایی که از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند، اعلام کردند.

اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تبریز اقدام شوم پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان را با شعارهایی به چند زبان‌ زنده‌ی دنیا محکوم کردند.

تجمع کنندگان از وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و با شعارهای «با غزه همدردیم آماده‌ی نبردیم»، «مرگ بر حرمله‌های صهیون»، «بالروح، بالدم، نفدیک یا اقصی»، «free free palestine »، «مرگ بر اسرائیل» اقدام پلیس آمریکا را محکوم کردند.

به گزارش حوزه، خیزش دانشجویی اخیر در حمایت از فلسطین در امریکا و اروپا، بزرگ‌ترین اعتراضات ضد اسرائیلی در دل غرب از زمان تأسیس این رژیم جعلی تاکنون بوده و نویدبخش فعال شدن دوباره جنبش دانشجویی در امریکا و اروپا این بار علیه اسرائیل است.

خیزش جهانی اخیر در حمایت از فلسطین، در واقع نشان‌دهنده سرایت طوفان الاقصی به قلب آمریکا و پایتخت‌های کشورهای اروپایی است و نشان می‌دهد رسانه‌های تبلیغاتی غرب نتوانستند جلوی بیدارشدن وجدان ملت‌ها را بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha