دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
بیانیه تبریز

حوزه/ بسیج و ایثارگران حوزه‌های علمیه در بیانیه ای حمایت قاطع خود از اجرای طرح نور(عفاف و حجاب) را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه بسیج و ایثارگران حوزه‌های علمیه در حمایت از اجرای طرح نور(عفاف و حجاب) به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَیَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَأُولَئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ ( سوره آل عمران / آیه ۱۰۴ )

اسلام به زن جایگاهی را بخشیده است که شایسته کرامت و ارزش والای انسان و آزادی توأم با مسئولیت او در برابر خداوند متعال می باشد. و این پیام سعادت بخش و مشترک همه ادیان توحیدی، نصیب ملت مؤمن ایران اسلامی شده است . دشمنان انقلاب اسلامی ایران، با طراحی فتنه ها و آشوب ها و دو قطبی ها، با هدف قرار دادن کرامت و آزادی مقید خواستند این عفت و پاکدامنی را از ساحت قدسی زنان ایران اسلامی بزدایند.

مردم انقلابی با تبعیت از ولایت فقیه و رهنمودهای امامین انقلاب اسلامی، در تمامی فتنه ها و آشوب ها و دوقطبی های کاذب پیروز و سربلند بیرون آمده اند. یکی از وظایف حکومت اسلامی، ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی و مبارزه با کلیه مظاهر فساد و تباهی ، در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در قالب «طرح نور» با تکیه بر تجارب گذشته و پختگی و سنجیدگی و دقت عمل بیش از پیش تلاش برای تأمین «محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» با تبیین آسیب های فتنه کشف حجاب برای همه اقشار، در جامعه را مأموریت خود تعریف کرده است. و بنا دارد به افراد سازمان یافته یا ناآگاه اجازه ندهد تا با هنجارشکنی و کشف حجاب در جامعه، افکار جوانان و نوجوانان به سمت فساد و غربگرائی کشانده شود. اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) از سوی نیروی مقتدر انتظامی با هدف حفظ حرمت جامعه اسلامی در زمینه مصونیت معابر و اماکن عمومی در برابر کشف حجاب، دل مردم انقلابی، متدین و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را شاد نموده است.

بسیج و ایثارگران حوزه های علمیه با تبعیت از مراجع عظام تقلید و جامعه مدرسین حوزه های علمیه با تقدیر از وزارت محترم کشور و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که رسالت حفظ امنیت و نظم کشور را به دوش می کشند. با اجرای «طرح نور» در میدان صیانت از مرزهای فرهنگی گام نهاده اند و به دنبال تقدیم امنیت فرهنگی و روانی به همگان و حتی همان برخی سهل‌انگاران و یا ول‌انگاران فرهنگی، حمایت قاطعانه خود را از این اقدام مبارک اعلام می دارد.

باتشکر

بسیج و ایثارگران حوزه های علمیه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha