سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تصاویر/ تجمع دانشجویان کردستان در محکومیت رژیم صهیونیستی و حمایت از فلسطین

حوزه/ معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کردستان گفت: اگر صدای مظلومیت یک مظلوم را بشنویم و به کمک او نرویم باید در انسانیت خود شک کنیم بنابراین باید جهانیان از سکوت در برابر جنایات صهیونیست‌ها دست بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان همزمان و همسو با سایر دانشجویان کشور امروز دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان کردستان با برپایی تجمع اعتراضی حمایت خود را از ملت فلسطین و مردم غزه و نیز محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان او اعلام کردند.

در این اجتماعات دانشجویان با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا جنایات صهیونیست‌ها و نسل کشی آنها علیه مردم غزه را محکوم کردند.

حجت الاسلام حسین عجم معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کردستان در تجمع اعتراضی دانشجویان در سخنانی اظهار داشت: امروز کشورهای مستکبر همانند آمریکا و انگلیس و اسرائیل نشان داده اند که چیزی جز ظلم و ستم در ذهن خویش ندارند.

معاون فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های کردستان افزود: امروز باید جهان علیه این همه ظلم و ستم مستکبرین خروش کند و سکوت دیگر جایز نیست.

حجت الاسلام عجم با اشاره به اینکه امروز استکبار علناً دست به یک نسل کشی بزرگ در غزه زده است، عنوان داشت: بیش از ۷۰ سال از ظلم و ستم و اشغال فلسطین و غزه توسط صهیونیست‌ها می‌گذرد ولی در این مدت هیچ کدام از نهادهای حقوق بشری در این باره لب به سخن باز نگشوده اند.

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کردستان در ادامه سخنان خود افزود: باید بر کسانی که برای ملت فلسطین و مردم غزه در این روزها از خود حرکت نشان داده است درود بفرستیم.

وی تصریح کرد: اکنون به عینه می‌بینیم که بسیاری از آزادی‌خواهان جهان از هر مذهب و آیینی در دفاع از مردم غزه و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها به خیابان‌ها آمده‌اند و ندای مرگ بر اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم غزه را سر می دهند.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: اگر صدای مظلومیت یک مظلوم را بشنویم و به کمک او نرویم باید در انسانیت خود شک کنیم بنابراین باید جهانیان از سکوت در برابر جنایات صهیونیست‌ها دست بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha