پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
من عاشق محمد(ص) هستم

حوزه/ طلاب، روحانیون و اقشار مختلف مردم آذربایجان شرقی نسبت به اقدام موهن نشریه فرانسوی واکنش نشان داده و نام خود را در فهرست اعضای کمپین "من عاشق محمد(ص) هستم" ثبت کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، در پی توهین نشریه شارلی به ساحت مقدس حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و نام خود را در فهرست اعضای کمپین "من عاشق محمد(ص) هستم" ثبت کرده اند.

ظهر امروز نیز جمعی از بازاریان و کسبه استان آذربایجان شرقی با حضور در تجمعی در محل مسجد مقبره بازار تبریز، از اقدام برنامه ریزی شده نشریه فرانسوی ابراز بیزاری کردند.

حجت الاسلام تقی زاده، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان آذربایجان شرقی در این تجمع، در سخنانی گفت: تقابل بین جبهه حق و باطل همیشه در طول تاریخ وجود داشته است و این اهانتی که از سوی استکبار جهانی و علی الخصوص صهیونیست ها صورت گرفته، بی شک اولین و آخرین اسلام ستیزی و مقابله با ارزش های اسلامی نخواهد بود و وظیفه مسلمان جهان است تا با حفظ وحدت و یکپارپگی این اهانت را محکوم نمایند.

گفتنی است، مسجد مقبره یکی از تاریخ سازترین مساجد ایران است که در قلب بازار سرپوشیده تبریز قرار دارد و مرکز قیام ۲۹ بهمن ۵۶ تبریز نیز بوده است. بازار تبریز علاوه بر جنبه های تاریخی، همواره نقش مهمی در حمایت از اسلام و انقلاب اسلامی داشته و این بار نیز نشان داد نسبت به اقدام توهین آمیز انتشار گسترده کاریکاتور موهن ساکت ننشسته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha