جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
لبیک یا رسول الله

حوزه / جمع کثیری از طلاب و روحانیون، اقشار مختلف بسیج و آحاد مردم غیور و انقلابی تهران، در اعتراض به انتشار کاریکاتور موهن در نشریه فرانسوی، در مقابل سفارت فرانسه در تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، خیل عظیم مردم خداجو و انقلابی تهران، عصر امروز همگام با طلاب و روحانیون بسیجی، با تجمع در مقابل سفارت فرانسه در تهران، نفرت و انزجار خود را از اقدام وقیحانه اهانت به ساحت مقدس پیامبر رافت و مهربانی اعلام کردند.

تجمع کنندگان با سردادن شعارهایی چون "هیهات من الذله"، "لبیک یا رسول الله(ص)"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر انگلیس"، "مرگ بر فرانسه" و ...، به اقامه عزا پرداختند.

*اهانت به انبیاء الهی

حجت الاسلام احمد پناهیان طی سخنانی در این مراسم، با محکوم کردن اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی، گفت: اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) اهانت به انبیاء الهی است.

وی افزود: اگر همه موحدان و پیروان ادیان الهی به وحدانیت خدا اعتقاد دارند، باید دست به دست هم داده و ریشه این فتنه صهیونیستی را بخشکانند. امروز

حجت الاسلام پناهیان با تاکید بر این که مساجد، هیئت ها و حسینه ها سنگرهای دفاع از اسلام هستند، تصریح کرد: آحاد مردم وظیفه دارند نسبت به این گونه اقدامات بی شرمانه، عکس العمل نشان داده و از مسئولین هم می خواهیم در مقابل این حرکت های مذبوحانه اقدامات لازم را انجام دهند.

*سفیر فرانسه اخراج شود

در پایان این مراسم بیانیه‌ای با عنوان محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی قرائت شده و از مسئولان وزارت امور خارجه خواسته شد تا زمانی که دولت فرانسه از این اقدام عذرخواهی نکرده، سفیر فرانسه را از ایران اخراج نماید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha