جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
پژوهش

حوزه/ خانم احمدی طیفکانی گفت: هدف از پژوهش؛ نهادینه کردن و کاربردی کردن آن در زندگی فردی و اجتماعی است و طبق بیانات مقام معظم رهبری علم موجب ثروت، اقتدار نظامی و سیاسی کشور می شود. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، خانم سمیه احمدی طیفکانی معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان، در نشست پژوهشی روز گذشته که به صورت آنلاین و برخط با حضور مدیران و معاونان پژوهش مدارس علمیه این استان، بیان کرد: علم و دانش از مباحث مطرح شده در قرآن است که خداوند متعال با واژه های؛ تعقل، تفکر و تدبر به آن اشاره کردند.

استاد حوزه علمیه خواهران هرمزگان تصریح کرد: خداوند به پیامبر (صلی الله علیه و اله) دستور خواندن می دهند که نشان از اهمیت و ارزش علم و آگاهی است که بهره بردن از آن؛ راه سعادت و خوشبختی را هموار کرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان اذعان داشت: هدف از پژوهش؛ نهادینه کردن و کاربردی کردن آن در زندگی فردی و اجتماعی است و طبق بیانات مقام معظم رهبری علم موجب ثروت، اقتدار نظامی و سیاسی کشور می شود.

خانم احمدی طیفکانی بیان کرد: تدوین کتاب و تولید نرم افزار، یادداشت و توییت علمی با استناد کامل از قرآن و روایات از برنامه های پژوهشی مورد نیاز جامعه است.

وی افزود: فعالیت های پژوهشی طبق برنامه پنج ساله و راهبردهای تعریف شده انجام شود و نیازسنجی و ظرفیت سازی و فرهنگ سازی پژوهشی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری معاونت های پژوهش مدارس امسال موفقیت های بسیاری در نهمین دوره مسابقه گروهی رشد کسب شد که امید است؛ مدیران، اساتید، کارمندان و طلاب نیز به تدوین مقالات بیشتری همت گمارند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: اجلاس مدیران و معاونان پژوهشی در هفته آینده در شهرستان میناب برگزار می شود.

وی افزود: برای موفقیت طلاب داوطلب در استعدادهای برتر تدابیری اندیشیده شود تا در مصاحبه پیش رو موفق شوند.

آزمون های ضمن خدمت روش تحقیق، برگزاری نشست های علمی، بارگذاری و ثبت به موقع اخبار در پایگاه پویش از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه دیروز بود که توصیه شد معاونان به آن اهتمام ورزند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha