پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین اختری

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین اختری گفت: امام خمینی(ره) از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی، مسئله وحدت و یکپارچگی را به عنوان نیاز اساسی امت اسلامی مطرح کردند، مقام معظم رهبری هم پیروان اهل بیت(ع) را به عنوان یک خانواده مطرح کرده اند و مجمع جهانی اهل بیت (ع)نیزسعی می‌کند به این هدف نزدیک شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری، امروز در همایش خانواده بین الملل اسلامی که در مرکز همایش های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: مجمع جهانی اهل بیت(ع)، اکنون با 120 کشور، کانون و نهاد اهل بیتی در جهان ارتباط دارد و هدف از برگزاری این همایش، عملیاتی کردن هماهنگی بین کانون هاست.

وی با اشاره به این‌که باید برای برگزاری چنین همایش‌هایی فعالیت و هم‌فکری کنیم، گفت: با تبادل نظرات می‌توانیم به ضرورت های مورد نیاز برای جهان امروز واقف شده و فعالیت‌های خود را در راستای این ضرورت‌ها قرار دهیم.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به حوادث پیش آمده در جهان گفت: بدترین دشمنی ها در جهان، از کشتن انسان ها و نابودی افراد شروع می‌شود که با ترورهای بین المللی و زیر پا گذاشتن مظلوم‌ترین مردم مانند مردم بحرین و کشتارهای گروه‌های تکفیری مانند داعشی ها، در حال انجام است.

وی بیان داشت: در مقابل این دشمن های لجوج و سخت که امروزه با آنها مواجه هستیم، باید همگرایی و همسویی با یکدیگر را بیشتر نموده و پیوند و وحدت میان مسلمانان را افزایش دهیم.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین اختری در پایان افزود: ما تمام تلاش خود را برای محکوم کردن جنایات داعش و مظلومان کشورهایی مانند بحرین و مقابله با توهین به پیامبر اکرم(ص)، انجام خواهیم داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha