پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علوی گرگانی

حضرت آیت الله علوی گرگانی انقلاب اسلامی دارای سه رکن بسیار مهم اسلام، مردم و ولایت است که وجود هر یک از این عوامل باعث تقویت نظام و انقلاب شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» ایشان امروز  در دیدار اساتید ، طلاب و فضلای مدرسه علمیه معصومیه قم  ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهارداشتند: 12 بهمن از روزهای تاریخی و حساس انقلاب و نظام به شمار می رود و باید این روز  را که جوانان زیادی برای پیروزی انقلاب به شهادت رسیدند گرامی داشت و در حفظ و حراست این انقلاب تلاش کرد.

معظم له  با بیان اینکه برای به ثمر نشستن این انقلاب بهای سنگینی داده شده است اظهار داشتند: انقلاب ایران برخلاف انقلاب های دیگر است؛ زیرا این انقلاب اسلامی دارای سه رکن بسیار مهم اسلام، مردم و ولایت است که وجود هر یک از این عوامل باعث تقویت نظام و انقلاب شده است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به این که انقلاب برخی کشور کودتایی است ابزار داشتند: انقلاب امام الهام و ریشه تاریخی دارد، چرا که در سال 42 همه اقشار مختلف مردم در مسیر انقلاب بوده اند.

استاد خارج فقه حوزه علمیه گفتند: انقلاب نباید پژمرده شود باید همه مسئولین هوشیار و با بصیرت باشند تا عناصر خارجی در این انقلاب نفوذ نکنند و  انحراف آن را فراهم بیاوردند.

معظم له اظهار داشتند: عالمان و فقیهان دین و نهاد روحانیت برای به ثمر نشستن انقلاب ذره ای کوتاهی نکرده و تمام تلاش خود را برای حفظ و حراست از این انقلاب به وجود آورده است بنابراین باید مواظب توطئه های دشمنان به این نهاد مقدس باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha