جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: دولتمردان و مسؤلین، خدا را شکرگزار باشند که در این نظام مسؤلیت دارند؛ زیرا نظامی که ولایی و اسلامی و براساس آموزه های دین باشد خدمت در آن ارزش دارد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، معظم له امروز در دیدار با دانشجویان دانشگاه انتظامی کشور، ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر با بیان این که امسال سی وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است اظهارداشتند: باید در ابعاد مختلف انقلاب، مانند برکات و آثار آن مورد دقت و بررسی قرا بگیرد تا زوایای انقلاب برای همگان بیشتر مشخص شود.

ایشان در ادامه اظهار داشتند: ائمه طاهرین علیهم السلام حلقه اتصال بین زمینیان و آسمان اند و همچنین واسطه فیض خدا در زمین می باشند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در ادامه بیان داشتند: تقوا یکی از نشانه های انسان مومن است، انسان با تقوا کسی است که برای رسیدن به خدا از گناه دوری می کند.

ایشان با بیان این که صرف داشتن تقوا کافی نیست اظهار داشتند: ائمه(ع) و پیشوایان دینی، جانشینان انبیاء(ع) در زمین می باشند، انسان برای رسیدن به خدا نیازمند مربی است و این گروه ها مربیان الهی در زمین می باشند. انسان باید از این گروه ها برای رسیدن به خدا و کمال و سعادت بهره بگیرد.

استاد خارج  فقه حوزه علمیه قم گفتند: معرفت به خدا بالاترین مقام است اگر انسان در اثر تقوا  به این معرفت برسد قطعا این گونه اعمال  که در اثر معرفت به خدا ایجاد می شود ارزش خواهد داشت.

حضرت آیت الله علوی گرگانی افزودند: مربیان الهی، شفاعت کننده، تذکر دهنده و همراه مومنین در زمین می باشند و توسل به اهل بیت(ع) مسیر رسیدن به خدا هموار می کنند.

معظم له در پایان خاطر نشان ساختند: دولتمردان و مسؤلین، خدا را شکرگزار باشند  که در این نظام مسؤلیت دارند؛ زیرا نظامی که ولایی و اسلامی و براساس آموزه های دین باشد خدمت در آن ارزش دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha