جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله مکارم

حوزه/ امروز لازم است با بررسی ابعاد اقتصاد مقاومتی که ابتکار آن بوسیله رهبر انقلاب صورت گرفت، مشت محکمی به دهان دشمنان کینه توز بزنیم و برای همیشه او را مایوس کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، معظم له در پیامی به همایش اقتصاد مقاومتی از منظر دین که امروز در قم برگزار شد آورده اند: در تاریخ زندگی همه انسان ها روزهایی پیش می آید که باید با قوت و قدرت تمام و با فداکاری و مقاومت در برابر دشمنان بایستیم و به آن ها نه بگوییم تا بتوانیم عزت، شرف و افتخارات و استقلال خود را حفظ کنیم.

اکنون یکی از آن زمان هاست که دشمنان کینه توز از تشکیل حکومت اسلامی با شعار نه شرقی نه غربی و هیهات منه الذله سخت عصبانی بوده و تصور می کنند می توانند با تحریم های خود ملت ما را به زانو درآوردند؛ در حالی که کور خوانده و اشتباه کرده اند.

اکنون لازم است با بررسی ابعاد اقتصاد مقاومتی که ابتکار آن بوسیله رهبر انقلاب صورت گرفت، مشت محکمی به دهان دشمنان کینه توز بزنیم و برای همیشه او را مایوس کنیم.

اقتصاد مقاومتی درست شبیه چیزی است که در عصر ظهور اسلام و درخشش انوار قرآن در عصر حضرت رسول الله(ص) واقع شد و دشمنان و منافقان گفتند که اصحاب رسول خدا را تحریم کنید و کمک های مالی به آن ها نکنید تا از گرد او پراکنده شوند.

در کشوری زندگی می کنیم که خدای متعال خزانه آن را در اختیار ما گذاشته است و با مردم پر استعداد هرگاه این منابع را به خوبی مدیریت کرده و برنامه ریزی دقیقی بوسیله مغزهای متفکر اقتصادی تنظیم و به قناعت در مصرف آن ها روی آوریم، به یقین توطئه های دشمن در هم کوبیده خواهد شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha