جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قدیری ابیانه

مؤسس انجمن نخبگان مسلمان جهان گفت: نامه رهبر معظم انقلاب علاوه بر تاثیرات جهانی بر جوانان اروپا و آمریکا، باعث ایجاد انگیزه فوق العاده‌ای در بین جوانان داخل کشور مبنی بر ترویج و تبلیغ جهانی دین اسلام شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، دکتر محمد حسن قدیری ابیانه، شنبه شب در نشست «بررسی ابعاد نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا» که به همت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه اصفهان برگزار شد، به تبیین ابعاد و زوایای نهفته نامه رهبری معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی پرداخت.

وی با بیان اینکه انتشار نامه رهبر معظم انقلاب در فضای مجاز ی و سایبری خطاب به جوانان جهان بازخوردهای بی بدیلی داشت، گفت: این نامه دستاوردهای متعددی داشت که برخی از انان مربوط به داخل کشور بعضا مرتبط با جوانان خارج از مرزهای ایران می شد.

مؤسس انجمن نخبگان مسلمان جهان تصریح کرد: نامه رهبر معظم انقلاب علاوه بر تاثیرات جهانی بر جوانان اروپا و غربی، باعث ایجاد انگیزه فوق العاده‌ای در بین جوانان داخل کشور مبنی بر ترویج و تبلیغ دین اسلام به جهان شد.

وی تاکید کرد: امروز موج قوی و بسیار خوبی در بین جوانان انقلابی داخل کشور برای تبلیغ اسلام به زبان انگلیسی برای مردم جهان ایجاد شده است و این اتفاق میمون مبارکی است که نباید از آن غفلت کرد.

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه به کمک فضای مجازی و سایبری و قدرت فوق العاده اینترنتی و شبکه های اجتماعی به راحتی می توان هریک از مسلمانان و شیعیان درهرسنی یک مبلغ دینی باشد، گفت: برای تبلیغ دین دیگر نیاز نیست که متحمل سختی و رنج زیادی شد و سفرهای طولانی طی کرد، بلکه با اینترنت و یک دستگاه رایانه می توان از داخل منزل رسالت تبلیغ اسلام را انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: پس از شکست سیاست‌های حاکمتی و اثبات عدم توانایی نظام لیبرالیسم، کمونیست و سکولاریسم ، موجی از ارزش های انسانی و اسلامی در اروپا و در بین جوانان غربی شکل گرفت که تشکیل تجمعات و انجمن‌های صنفی در لوای اعلام نارضایتی ها ی مدنی چون جنبش وال استریت مصداق آن است.

کارشناس مسائل استراتژیک افزود: فروش روز افزون قرآن کریم در اروپا و جوامع غربی، افزایش آمار جذب جوانان پاک طینت به اسلام حاکی از گرایش مردم غرب و آمریکایی به دین خواهی دارد.

وی با اذعان به اینکه انجام پروژه های بزرگ و با هزینه های هنگفتی چون اسلام هراسی و اسلام ستیزی، مسلمان کشی در جوامع غربی، ایجاد رعب و وحشت در میان مسلمانان ساکن اروپا، حمایت از گروه های تکفیری و سلفی جنایت کار چون داعش همگی گواه بر ترس و واهمه غرب از جذب روز افزون جوان به اسلام است.

قدیر ی ابیانه ابراز کرد: حقیقت دین مبین اسلام دارای گیرایی قوی است، تحریف اسلام و به نمایش گذاشتن چهره زشت و خشن از اسلام حربه غرب برای مقابله با گیرایی اسلام است.

وی عنوان کرد: چنانچه محتوای نامه رهبر معظم انقلاب را به دقت مورد بررسی قرار دهیم، متوجه خواهیم شد که معظم له سعی کرده است که تا تارو پود ی که نظام غرب به دست و چشم جوانان اروپایی با تحریف، دروغ و نشر اکاذیب بسته است را باز کند و چشم آنان را به روی حقیقت بگشاید.

این کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه نظام استکباری  و در راس آن صهیونیست ها سعی کرده در اروپا با ترویج دو دروغ بزرگ به جایگاه خود فضیلت بخشد و اعتبار اسلام را تخریب کند، اذعان کرد: جامعه صهیونیست در اروپا دو چیز را پنهان کرده، یکی دیدگاه اسلام راجع به مسیحیت و قبول داشتن آن به عنوان دین توحیدی و احترام به آنان و دوم  دیدگاه مسیحیت ستیزی صهیونیست است.

وی یادآور شد: معرفی اسلام، یک نیاز جهانی است، ما باید با کمک دلسوزانه به یاری جوانان اروپایی تشنه معارف و مفاهیم الهی و انسانی و اسلامی بشتابیم، درحقیقت نامه رهبری موجب ایجاد انگیزه در بین جوانان داخل کشور برای تبلیغ دین اسلام  در جهان شد.

قدیری ابیانه عنوان کرد: قدرت و قوت  مفاهیم دینی و اسلامی چنان جوانان را به خود جذب می‌کند که جدایی از آن را غیرممکن می سازد و مصداق بارز آن شهید ادواردو آنیلی فرزند سوپر میلیاردر ایتالیایی است که از ثروت هنگفت پدر خود گذشت و مسلمان شد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha