شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام باطنی اصفهان

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان گفت: یکی از مسایلی که دشمن بر روی آن سرمایه‌گذاری کرده و با ابزارهای رسانه‌ای که در اختیار دارد به دنبال تحقق آن است، جدایی مردم از دولت و حکومت می باشد، در این زمینه باید همگی هوشیار باشیم.

حجت‌الاسلام علیرضا باطنی، جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان درباره نام‌گذاری سال 94 از سوی رهبر معظم انقلاب، ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: اگر نگاهی به مسائل پیرامون خود در شرایط امروز داشته باشیم دشمنی دشمنان را به‌وضوح در عرصه‌های مختلف مشاهده می‌کنیم.

وی افزود: یکی از اهدافی که دشمن بر روی آن سرمایه‌گذاری کرده و با ابزارهای رسانه‌ای که در اختیار دارد اعم فضاهای مجازی و ابزارهای رسانه؛ به دنبال تحقق این نیت پلید است، جدایی مردم از دولت و حکومت می باشد.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: تا زمانی که دولت متکی به مردم باشد و مردم حامی دولت باشند به این کشور و انقلاب آسیبی نمی‌رسد. البته منظور از کلمه دولت تنها به قوه مجریه محدود نمی‌شود بلکه قوای سه‌گانه و به تعبیر دیگر حکومت اسلامی را شامل می گردد.

وی ادامه داد: در نظام ما ارکان حکومت چه در قوه مجریه و چه در قوه قضائیه و مقننه منتخب مردم هستند و باید در مسیر خواست همین ملت حرکت کنند. تلاش دشمن بر این است که دولت را از مردم جدا کرده و مردم را جدای از مسئولان معرفی کند و در این زمینه شایعات زیاد و ترفندهای مختلفی از سوی دشمن به دست عوامل بیرونی و درونی آنها در جریان است که نظام ما را نظام مردم‌سالار معرفی نکند.

حجت‌الاسلام باطنی بیان کرد: در این رابطه دشمن هرازگاهی مطالبی را جریان سازی می‌کند که بیانگر این باشد که مردم دیگر به نظام و مسئولان اعتماد ندارند ولی با وجود این، و مناسبت‌هایی نظیر روز قدس و 22 بهمن را که مشاهده می کنند و علی رغم همه فشارها و مشکلات و سختی‌هایی که ریشه در بدخواهی دشمنان انقلاب دارد؛ مردم در میدان هستند.

وی ابراز کرد: در سال 94 که دو انتخابات در آن وجود دارد، رهبر معظم انقلاب این توجه را ایجاد کردند و به نظر می‌رسد دولتمردان و مسئولان باید به اینکه مردم ولی‌نعمت آنها هستند و امانت‌دار مردم هستند توجه داشته و به هویت دینی جامعه و ارزش‌های انقلاب توجه بیشتری شود .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha