جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله مدرسی

حوزه/ ما با این روحیه جوانان خود نه تنها در برابر داعش بلکه در برابر تمام دشمنان عراق خواهیم ایستاد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله مدرسی در دیدار جمعی از شیعیان در دفتر خود در کربلا گفت: جبهه های جنگ جوانان ما با تروریست های داعش، قهرمانان و رهبران آینده عراق را می سازد و جان ها و قلب های این جوانان را آن چنان صیقل می دهد که از آنها مردانی وفادار بسازد.

ایشان افزود: کسانی که امروز در میدان های جنگ وفادار و صبور باشند فردا نیز در معرکه سازندگی کشور صبور خواهند بود و همین مجاهدان هستند که فردا آینده سازان عراق خواهند بود.

آیت الله مدرسی افزود: ما با این روحیه جوانان خود نه تنها در برابر داعش بلکه در برابر تمام دشمنان عراق خواهیم ایستاد و از همین جا به آنها اعلام می کنیم که ما ملتی دست نیافتنی هستیم، زیرا ما ملتی هستیم که زندگی جدید خود را نه فقط با تکیه بر سلاح که با تکیه بر ایمان و صبر و استقامت بنا کرده ایم.

این عالم برجسته شیعی گفت: هدف سازندگان تروریست های داعش این بود که از انتشار اسلام و اندیشه اسلامی حقیقی در جهان جلوگیری کنند. و همان طور که بنی امیه اسلام را از مسیر خود منحرف ساختند، این گروه ها نیز در عصر ما ایجاد شدند تا اسلام را منحرف کنند و آنها هم در این راستا به نشر افکار و اندیشه های منفی جاهلی پرداختند و از داخل به اسلام و امت اسلامی ضربه زدند، اما در این هنگام بود که با وارثان و پیروان امام حسین علیه السلام روبرو شدند و همان طور که حسین علیه السلام بنی امیه را نابود و سرنگون کرد، شیعیان اهل بیت نیز امروز تروریست های داعش را نابود خواهند کرد و توطئه های آنها و حامیان آنها را نه تنها در عراق بلکه در تمام جهان نابود خواهند ساخت تا اینکه زمانی فرا برسد که زمین از لوث وجود این بقایای فاسد اموی پاک شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha