جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
احمد فرخ فال

حوزه/ رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: دغدغه هایی در حوزه مطرح بود که مبادا علوم پایه مورد غفلت قرار بگیرد؛ اما با راه اندازی کارگروه های بسیار غنی و خوب برای علومی همچون صرف، نحو، منطق و ... در مدارس علمیه، به نتایج خوبی رسیده و دستاوردهای مناسبی داشته ایم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال پیش از ظهر امروز در دیدار مدیران مدارس علمیه استان قم با آیت الله حسینی بوشهری، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: با اهتمامی که مدیران مدارس علمیه در این سال ها برای رشد و تکامل و تعالی حوزه داشته اند، برنامه ریزی های خوبی درجهت تقویت بنیه علمی و اخلاقی طلاب داشته و دستاوردهای خوبی داشته ایم.

وی ادامه داد: چندین سال است مدارس علمیه نسبت به علوم پایه، ادبیات، صرف، نحو و منطق و علومی که طلاب و فضلا تا آخرین مقامات عالیه با این موارد حشر و نشر دارند، حساس بوده و بر روی آن سرمایه گذاری جدی داشته اند.

مدیر حوزه علمیه قم ابراز داشت: دغدغه هایی در حوزه مطرح بود که مبادا علوم پایه مورد غفلت قرار بگیرد؛ اما با راه اندازی کارگروه های بسیار غنی و خوب در علومی همچون صرف، نحو، منطق و ... در مدارس علمیه، به نتایج خوبی رسیده و دستاوردهای مناسبی داشته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال در پایان خاطرنشان ساخت: در مدارس علمیه ارزیابی های گوناگونی در قالب امتحانات کتبی و شفاهی انجام می پذیرد و در رشد علمی طلاب موثر است

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha