سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
کد خبر: 344016
۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۷
12

حوزه/ همایش انقلاب و روحانیت و تجلیل از شهید شاه آبادی به عنوان شهید شاخص سال حوزه های علمیه چهارشنبه شب در مدرسه فیضیه قم برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، همایش انقلاب و روحانیت با همکاری شورای عالی حوزه های عملیه، مرکز مدیریت حوزه ، معاونت امور طلاب و دانش آموختگان، جامعه مدرسین، سازمان بسیج طلاب و روحانیون مجمع نمایندگان طلاب و فضلای قم، تیپ مستقل امام صادق(ع) در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این همایش که با حضور آیت الله العظمی  نوری همدانی و همچنین تجلیل از شهید شاه آبادی به عنوان شهید شاخص سال حوزه های علمیه همراه بود، مدیر حوزه علمیه استان قم ازدهه فجر به عنوان یوم الله یاد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و همچنین شهید شاه آبادی افزود: این انقلاب برکت خون شهیدان گلگون کفنی است که در کوچه و خیابان ها ریخته شده است.

مدیر حوزه علمیه استان قم ادامه داد: امروز یکی از وظایف خطیر روحانیت، حفظ و تقویت این انقلاب است و همه وظیفه داریم در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور داشته و از اسلام و این نظام اسلامی که حاصل خون شهدای زیادی است، پاسداری و صیانت کنیم.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه گلزارهای شهدا، خانواده‌های شهدا و آثار برجای مانده از شهدا در هر نقطه از کشور پیامی به همراه دارد، خاطرنشان کرد: باید با دریافت این پیام‌ها بر بصیرت خود بیفزاییم و برای حفظ و صیانت از این انقلاب و دستاوردهای آن تلاش کنیم و به بیدارگری و آگاه کردن مردم که کاری پیامبر(ص) گونه است، بپردازیم.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال بیان داشت: حضور طلاب و فضلای حوزه های علمیه در اقصی نقاط کشور از برکات عظیم انقلاب اسلامی است و ما باید با تمام تلاش قدر این نعمت بزرگ و الهی که حاصل خون ها و مشقتّ های زیادی است را بدانیم.

انتهای   313/17

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha