سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
1

حوزه / دبیر پنجمین جشنواره علامه حلی(ره) اصفهان از برگزیده شدن 15 اثر در پنجمین جشنواره علامه حلی اصفهان برگزیده شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام ابوذر دهقان، پیش از ظهر امروز در پنجمین جشنواره علامه حلی(ره) استان اصفهان پیرامون گزارشی از روند این جشنواره اظهار کرد:  جشنواره علامه حلی کار خود را از  ماه رمضان سال گذشته با تشکیل شورای سیاست‌گذاری آغاز کرد.

وی بیان کرد: هدف گذاری پنجمین جشنواره علامه حلی در دو سرفصل تعیین شد، سرفصل نخست آن ارتقا کیفی در رابطه با آثار طلاب جوان به جشنواره از طریق ارائه مشاوره  و برگزاری کارگاه های آموزشی است.

دبیر پنجمین جشنواره علامه حلی(ره) استان اصفهان  تصریح کرد: سرفصل دوم هدف گذاری آن است که امسال برای نخستین بار جشنواره علامه حلی(ره) را در سطح مدارس علمیه اجرا کنیم،چرا که معتقدیم بسیار بهرت می توانیم در مدارس علمیه شور آفرینی کنیم.

وی افزود: امسال حوزه علمیه استان اصفهان موفق به برگزاری جشنواره علامه حلی در 5 مدرسه علمیه برادارن و 5 مدرسه علمیه شاخص خواهران شد که نفرات برتر آن مشخص و با حضور آیت الله العظمی مظاهری و آیت الله ناصری و آیت الله طباطبایی نژاد مورد تقدیر قرار گرفتند.

حجت الاسلام دهقان ابراز کرد: امسال به دبیرخانه پنجمین جشنواره علامه حلی(ره) بالغ بر 1437 اثر رسیده است که از این تعداد 635 اثر متعلق به برادران و 803 اثر مربوط به بخش خواهران طلبه بوده است.

وی ادامه داد: پس از داوری داوران، 6اثر در بخش برادران و 9 اثر در بخش خواهران برگزیده و همچنین تعداد 6 اثر در بخش برادران و 24 اثر در بخش خواهران شایسته تقدیر و تجلیل از سوی داوران شدند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha