جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نوری همدانی

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند:صداوسیما به عنوان دانشگاه عمومی باید با برنامه ریزی دقیق و منسجم و تولید آثار رسانه ای قوی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان تلاش کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید  روز دوشنبه در دیدار رئیس و اعضای اتاق فکر بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم با بیان اینکه صداوسیما نقش بسیار موثری در شکل گیری، تثبیت و ترویج فرهنگ دینی و مذهبی در جامعه دارد، اظهار کردند: بسیاری از اقدامات و فعالیت هایی که با اخلاص انجام می شود و می تواند الگو برای دیگر افراد باشد، باید اطلاع رسانی  و  به مردم نشان داده شود و باید تولیدات رسانه ای عمیق و اثرگذار خلق شود.

ایشان  با بیان اینکه  دشمنان با برنامه ریزی دقیق و منسجم  تفکرات شوم خود را در قالب سریال و مستند برای منحرف کردن جوانان از طریق شبکه های ماهواره ای به نمایش می گذارند گفتند: راه مقابله با این توطئه های شوم رسانه ای، خلق تولیدات فاخر و اثرگذار می باشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه باید استعدادهای هنری  شناسایی و از آنان استفاده شود، افزودند: نوشتن و نویسندگی برای حوزویان ضروری است و باید همه طلاب و اساتید نسبت به این امر مهارت یابند.

ایشان بیان داشتند: مسئولان از طرح مسائلی که حاشیه سازی در کشور را به دنبال دارد پرهیز کنند، نمی توان در برابر این اظهار نظرها سکوت اختیار کرد.

این مرجع تقلید با بیان این که نظام اسلامی ما بحمدلله یک نظام ممتاز از جمیع جهات است، خاطرنشان کردند: قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ما غیر از امر به معروف و نهی از منکر نیست.

معظم له ابراز داشتند: اسلام دین جوش و خروش و حرکت است و قرآن کریم وظایفی را برای تک تک مسلمانان مشخص کرده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود به حملات عربستان سعودی به یمن اشاره کردند و گفتند: اینها برای بقای خودشان در برابر خواست استکبار سر تعظیم فرود آورده اند و هر دستوری که از جانب آنان صادر می شود، اجرا می کنند.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود ضمن بیان اهمیت تشکیل بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم، بر ضرورت بازدید اساتید سطوح عالی حوزه از مناطق عملیاتی جنوب و غرب تاکید کردند و  گفتند: این سفر راهیان نور حرکتی ارزشمند است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha