جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌‌الاسلام اکبری

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با اشاره به اینکه روشن شدن چراغ های زندگی منجر به تبدیل شدن به اسوه و الگو شدن می شود، گفت: باید با تمام قدرت منسجم شد تا از دایره ولایت و امامت بیرون نرویم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) امروز  در مراسم جشن میلاد امام حسین(ع)، قمربنی هاشم و امام سجاد(ع) که با  حضور پاسداران رده های سپاه استان  قم در حسینیه ثارالله ستاد فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد طی سخنانی اظهار کرد: خداوند در قرآن دو نوع آیات دارد، بعضی از آن آیات، آیات محکمات است یعنی سریع، روشن و استوار و بخشی دیگر از آیات خدا متشابهات، یعنی این طور نیست هر کس به راحتی بتواند تفسیر کند، تفسیر این آیات توسط کسانی که خداوند آن ها را کارشناسان قران قرار داده یا خود این آیات محکمات، آیات متشابهات رو تفسیر می کند.

وی با بیان اینکه آیات قرآن به ما می گویند که چراغ های زندگی را در خود روشن کنید، ادامه داد: چراغ های زندگی یعنی عقل، فکر، قلب، چراغ ولایت، چراغ عبودیت و تمام این چراغ ها در وجود نازنین شخصیت برجسته و ممتاز عالم وجود بعد از ائمه هدی (ع) در وجود مبارک قمر بنی هاشم(ع) موجود بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با اشاره به اینکه روشن شدن چراغ های زندگی منجر به تبدیل شدن به اسوه و الگو شدن می شود، ادامه داد: جانبازان عزیز، برادران گرانقدر، پاسداران بزرگوار و سربازان و جوانان عزیز بایستی با تمام قدرت منسجم شد تا از دایره ولایت و امامت بیرون نرویم.

سردار مهدی مهدوی نژاد، فرمانده سپاه استان قم نیز در این مراسم طی سخناین گفت: آزاد سازی خرمشهر نماد مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمنان است.

وی با اشاره به سخن گهربار امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه "فتح خرمشهر فتح خاک نیست فتح ارزشهای والای انسانی است" ابراز کرد: دشمنان می خواهند ارزشهای والای انسانی را به چالش بکشند.

سردار مهدوی نژاد با بیان اینکه پاسداران سرباز حقیقی اسلام و انقلاب هستند، تصریح کرد: به هوش باشید که در سنگر سپاه بتوانیم از اسلام و انقلاب خوب دفاع کنیم .

اجرای گروه سرود لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع)، اجرای سرود برادر بسیجی علیرضا شاکری پیرامون اوضاع یمن، پخش نماهنگ از دیگر برنامه های این مراسم جشن بود.

گفتنی است در پایان با حضور سردار سید جواد هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از جانبازان و پاسداران نمونه سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اعطای لوح و هدیه ای تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha