جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شیخ هاشم منقاره

حوزه/ شیخ منقاره گفت: با وجود اینکه همه از مبارزه با تروریسم سخن می گویند جنایت ها در منطقه رو به افزایش است و این نشان می دهد برخی دست های پنهان از سوی استکبار جهانی در کار است تا جنایت های بیشتری در منطقه به ویژه جهان عرب و اسلام رقم بخورد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ هاشم منقاره رئیس شورای رهبری جنبش "التوحید الاسلامی" لبنان تاکید کرد: انفجار تروریستی مسجد امام علی قطیف اقدامی جنایتکارانه علیه تمام مسلمانان است.

وی افزود: این نشان دهنده تفکر تروریستی جنایتکارانه است که هر جنایتی را مرتکب می شود بدون اینکه حرمتی برای شرع و اخلاق و وجدان و قانون و انسانیت قائل باشند و متاسفانه به جای اینکه شاهد کاهش این جنایت ها باشیم روز به روز شاهد گسترش آن هستیم با اینکه همه از مبارزه با این جنایت ها سخت می گویند و این نشان می دهد برخی دست های پنهان از سوی استکبار جهانی در کار است تا جنایت های بیشتری در منطقه به ویژه جهان عرب و اسلام رقم بخورد.

شیخ منقاره در پایان این حادثه را به ملت عربستان و بستگان شهداو قربانیان این حادثه تسلیت گفت و افزود: ما نیز با شما در این مصیبت همدرد هستیم و تمام مسلمانان و آزادگان جهان نیز بر این مصیبت اندوهگین هستند.

وی خواستار مجازات عاملان این جنایت شد و افزود قصاص این جنایتکاران موجب حیات امت و توقف انفجار و ترور توسط افراطیونی است که دائما در پی ریختن خون مسلمانان و ایجاد فتنه در جهان اسلام هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha