جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 352271
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳
امر به معروف

حوزه/ استاد حوزه کرمانشاه گفت : طلاب در هر زمانی فرصت های بدست آمده را دریافته و اوقات فراغت خود را هدر ندهند.

حجت الاسلام یحیی بارگاهی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن ایام تعطیلات تابستان اظهار داشت : با توجه به تعطیل شدن حوزه های علمیه، طلاب باید از اوقات خود بیشترین بهره را ببرند و در هر زمانی که هستند آن را دریافته و اقات فراغت خود  را بیهوده هدر ندهند.

وی گفت:طلاب با برنامه ریزی دقیق می توانند درس های سال تحصیلی گذشته را در ایام تابستان مرور نمایند و نسبت به کاربردی سازی برخی دروس اقدام نمایند.

وی، مطالعات جنبی مورد نیاز را مهم دانست و تصریح کرد : آشنایی با فرق ضاله، تاریخ اسلامی ، کلام ،احکام و مرور کتب حدیثی می تواند در ایام تعطیلات تابستان بسیار مفید و کارآمد باشد.

استاد مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه، گفت : در این ایام طلاب باید در بین جوانان مساجد حضور یابند و به تبلیغ چهره به چهره بپردازند که این حضور خود موجب امر به معروف خواهد شد.

 حجت الاسلام بارگاهی عنوان کرد: پیش مطالعه اجمالی برخی از دروس سال بعد می تواند مفید واقع شود و در صورت بالا بودن سطح استعداد درسی ، از دروس سال بعد را بصورت ارتقایی بگذرانند.

وی در پایان گفت : از طلاب که خود بعنوان معلم در جامعه هستند انتظار می رود با مدیریت صحیح و دقیق برنامه های خود خصوصا در ایام تعطیلات بهترین بهره و استفاده را از آن ببرند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha