جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام ترابی - بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد با تاکید بر این که آمران به معروف و ناهیان از منکر باید با احساس امنیت در جامعه به فعالیت بپردازند، تصریح کرد: اجرای این فریضه در جامعه باعث بالا رفتن ارتقاء امنیت اجتماعی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، ظهر امروز در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بروجرد، در حسینیه اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه امر به معروف و نهد از منکر از واجبات  دینی است، گفت: اجرای این فریضه در جامعه باعث بالا رفتن ارتقاء سلامت معنوی و امنیت اجتماعی       می شود.

وی با اشاره به این که امروز متاسفانه نسبت به امر به معروف نهی از منکر بی تفاوت شده ایم، افزود: نباید این واجب الهی در جامعه اسلامی مورد غفلت قرار گیرد. لذا باید هر شخص مسلمان نسبت به احیای امر به معروف و اجرای آن در جامعه احساس مسئولیت کند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به این که اجرای امر به معروف باعث تداوم معنویات در جامعه می شود، خاطر نشان کرد: امروز با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب، توجه به اجرای این اصل دینی ضرورتی دو چندان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با تاکید بر این که آمران به معروف و ناهیان از منکر باید با احساس امنیت در جامعه به فعالیت بپردازند، یادآورشد: همگان باید نسبت به احیای این فریضه الهی تلاش کنند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha