یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: برخی اداره ها هستند که هر وقت به آنها مراجعه می شود می گویند در حال حاضر جلسه و یا کمیسیون داریم؛ این در حالی است که جلسات مذکور باید بعد از ظهر ها ودر ساعاتی غیر از وقت اداری برگزار شود نه در وقت اداری که مردم با آنها کار دارند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، این مرجع تقلید  ظهر امروز در دیدار سرپرست استانداری قم،  اظهارداشتند: تا کل جهان را فتنه فرانگیرد حضرت مهدی(عج) ظهور نخواهد کرد؛ و این زمانی است که در حال تحقق چنین وعده ای می باشد زیرا در سطح جهان این فتنه در حال گسترش است و قطعا این روند به همین شکل ادامه خواهد یافت.

ایشان افزودند: صف بندی حق و باطل و صف بندی علاقه مندان و دشمنان اسلام شدیدتر خواهد شد و با ظهور حضرت این شدت برطرف می شود؛ این مساله عقیده دینی ماست؛ خداوند متعال که به مسئولان ما توفیق عنایت کرد تا در این جبهه حق در برابر جبهه باطل قیام کنند.

این مرجع تقلید بیان کردند: در میان شهرها و استان های کشور، قم نیز استان خاصی است؛ نکته اول آن که انقلاب اسلامی از قم برخاست و این مساله کمی نیست؛ فرهنگ دینی اصیلی که در این شهر بود باعث انقلاب شد و بنیانگذار این انقلاب نیز از حوزه این شهر بوده است و دشمنان نیز امروز می خواهند بدانند که در قم چه خبر است.

معظم له بیان کردند: حرم شریف حضرت معصومه(س) و حوزه به این شهر یک مرکزیت خاصی داده است؛ سرپرست استانداری قم نباید فکر کند که کارش مقطعی است.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: استاندارانی که خانواده های خود را به قم می آورند و کسانی که نمی آورند با هم فرق دارند، زیرا باید یک ثلث از وقتش را برای رفت و آمد صرف کند؛ اگر این وقت را برای مردم خرج می کرد برکات بسیاری به مردم می رسید که امیدواریم سخن امام(ره) که فرمودند، قدر این مردم را بدانید و برای آنها کار کنید خط مشی همه مسئولان باشد.

ایشان افزودند: مردم محروم و مظلوم و خانواده های شهدا و ایثارگران این انقلاب را رقم زدند که باید قدر آنها را بدانیم؛ پس از فتنه 88 به 20 استان سفر کردم و جلسات متعددی را برای سخن گفتن با مردم و مسئولان برگزار کردم و با تمام طبقات چهره به چهره صحبت کردم؛ در بسیاری از این استان ها عکس شهدا را در معابر و خیابان ها می دیدیم، ولی در قم نبود ولی از آن به بعد در قم سعی شد تا این کار انجام شود.

این مرجع تقلید بیان کردند: مردم باید وصیت نامه شهدا را مطالعه کنند؛ این که شهدا می گفتند   روی قبر ما جوان ناکام ننویسید، زیرا ما به آرزوی خود رسیدیم و...؛ این سخنان نشان می دهند آنها پرورش یافته فرهنگ ایثار و قرآن و اهل بیت(ع) بودند؛ 99 درصد شهدا در وصیت نامه خود هدف از حضور در جبهه را دفاع از ولایت فقیه می دانستند.

حضرت آیت الله نوری همدانی  بیان کردند: امیدواریم مسئولان در این استان تلاش چشمگیری داشته باشند؛ مراکز اداری را در استان در بهترین حالت در اختیار مردم قراردهید و مشکلات مردم را حل کنید؛ برخی اداره ها هستند که هر وقت به آنها مراجعه می شود، می گویند که در حال حاضر جلسه و یا کمیسیون داریم؛ این در حالی است که جلسات مذکور باید بعد از ظهر ها و در ساعات غیر اداری برگزار شود نه در وقت اداری که مردم با آنها کار دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha