چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حمد بن عیسی

حوزه/ انقلابیون بحرین در سال ۲۰۱۲ روز ۱۷ دسامبر را به عنوان روز شهید علام کرده اند و اکنون پادشاه بحرین با نامگذاری این روز به عنوان روز شهدا بنا دارد در این روز از سربازان بحرینی که در تجاوز به یمن شرکت کرده و کشته شده اند تجلیل کند تا بدین ترتیب این روز و مناسبت را به سود خود مصادره کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» روز گذشته حمد بن عیسی پادشاه بحرین در افتتاحیه دومین فصل قانونگذاری در پارلمان بحرین، در اقدامی عجیب، روز 17 دسامبر هر سال را به عنوان روز شهدا اعلام کرد.

این در حالی است که پیش از این در سال 2012 نیروهای انقلابی بحرین، روز 17 دسامبر را به عنوان عید الشهدا اعلام کرده بودند تا یاد شهدای انقلاب بحرین را جاودانه کنند.

این در حالی است که آل خلیفه روز 16 دسامبر را عید شاهنشاهی می دانند و با هزینه کردن صدها هزار دینار این روز را به عنوان یک روز ملی جشن می گیرند.

اما پادشاه بحرین با نامگذاری روز هفدهم دسامبر به عنوان روز شهدا بنا دارد در این روز از سربازان بحرینی که در تجاوز به یمن شرکت کرده و کشته شده اند تجلیل کند تا بدین ترتیب این روز و مناسبت را به سود خود مصادره کند و این لقمه آماده را که توسط نیروهای انقلابی و به پاس خون شهدای بحرین فراهم شده به نفع خود مصادره کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha