شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
بحرین تعرض به عزاداری ها

حوزه/ انجمن حقوق بشر بحرین: فقط در روز سه شنبه هفت منطقه بحرین شاهد تعرض مزدوران آل خلیفه به مظاهر حسینی و برداشتن و پاره کردن پرچم ها و محدودیت برپایی مراسم عزاداری بوده است و این اقدمات از ۱۵ روز گذشته تا کنون ادامه دارد که نشان از سازمان یافته بودن این اقدامات تحریک آمیز دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، یوسف ربیع، رئیس انجمن حقوق بشر بحرین گفت: فقط در روز سه شنبه هفت منطقه از بحرین شاهد تعرض مزدوران آل خلیفه به مظاهر حسینی و برداشتن و پاره کردن پرچم ها و محدودیت برپایی مراسم عزاداری بوده است.

وی افزود: این روند اهانت به شهروندان و نقض آزادی های دینی و اعتقادی مردم، نوعی تحریک حرفه ای و برنامه ریزی شده است و ما از مسئولان آل خلیفه می خواهیم دست از این اقدامات خود بردارند و به آزادی های شهروندان احترام بگذارند.

ربیع خاطر نشان کرد: این اهانت ها و تجاوزها نشان دهنده دشمنی سازمان یافته آل خلیفه با منطقه گفتگو و محبت و بیانگر رفتار دشمنانه آنها با حقوقی است که قانون بین المللی آن را محترم می شمارد و ما بر ایم باوریم که مسئولان آل خلیفه باید به خاطر این اقدامات توهین آمیز امنیتی که در 15 روز گذشته ادامه داشته محاکمه شوندچرا که استمرار این رفتارها نشان می دهد این یک رفتار فردی نیست، بلکه اقدامی برنامه ریزی شده و سازمان یافته است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha