چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
نشست همبستگی با شیخ علی سلمان

حوزه/ وکیل مدافع شیخ علی سلمان گفت: دادگاه به مدعی العموم اجازه داد هر وقت خواست بدون اجازه صحبت کند در حالی که به من به عنوان وکیل مدافع اجازه صحبت ندادند و مرا از دادگاه اخراج کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، پس از جلسه محاکمه ظالمانه شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین، شماری از شخصیت های سیاسی و فعالان حقوق بشر بحرین با تجمع در منزل وی خواستار آزادی فوری و پایان یافتن محاکمه نیرنگ آلود وی شدند.

در این نشست سید جمیل کاظم از اعضای الوفاق گفت: شیخ علی سلمان به خاطر بیان نظر خود در زندان به سر می برد و مسئولان بحرین باید هرچه زودتر وی را آزاد کنند و به محاکمه وی خاتمه دهند.

سید حسین الغریفی نیز در این نشست گفت: شیخ علی سلمان برحق است چون از خواسته های مردم و حقوق آنها دفاع کرد و حق همیشه باقی است و از بین نمی رود.

شیخ میثم سلمان مسئول بخش آزادی های دینی دیدبان حقوق بشر در بحرین نیز گفت: شیخ علی سلمان شخصی صلح طلب بود و هرگز از زبان خشونت استفاده نکرد و کسی را به خشونت دعوت نکرد.

این نشست در حالی برگزار شد که صبح امروز چهارشنبه مسئولان بحرینی از ورود رهبران انقلابی بحرین و نمایندگان سازمان های حقوق بشر به جلسه دادگاه شیخ علی سلمان خودداری کردند.

محسن علوی وکیل مدافع شیخ علی سلمان در این رابطه گفت: دادگاه به مدعی العموم اجازه داد هر وقت خواست بدون اجازه صحبت کند در حالی که به من به عنوان وکیل مدافع اجازه صحبت ندادند و مرا از دادگاه اخراج کردند.

کلمات کلیدی: شیخ علی سلمان، جمعیت الوفاق، دادگاه بحرین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha