شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه تحولات معنادار در مسیر مقاومت نشان از پیروزی این جریان الهی است، گفت: آمریکا از صهیونیست‌ها خواسته با مصاحبه و تبلیغات دروغی، پیروزی ظاهری خود و رسیدن به اهدافشان را اعلام کنند و از غزه عقب نشینی و ترور رهبران حماس را در دستور خود قرار دهند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه‌ جم در خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت شهادت غریبانه حضرت امام صادق(ع)، به خصوصیات اخلاقی و ویژگی‌های دوران امام صادق (ع) پرداخت و اظهار داشت: سازمان وکالت مهمترین حرکت سیاسی فرهنگی اجتماعی حضرت امام صادق (ع) برای مدیریت راهبردی جامعه بود.

وی در ادامه به برگزاری نمایشگاه اکسپو پرداخت و گفت: نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای رشد و تعمیق روابط اقتصادی سیاسی با کشورهای آفریقایی، قاره‌ای که نیمی از طلای جهان و یک سوم کل مواد معدنی دنیا را در خود جای داده، می‌باشد.

امام جمعه جم با اشاره به دستاورد سفر رئیس جمهور به کشورهای آفریقایی، یادآور شد: این رویداد با حضور شرکت‌های تجاری از پنج قاره جهان و مقامات و تجار ۷۰ کشور می‌باشد.

حجت الاسلام محمدی به خیزش بزرگ در آمریکا و اروپا در حمایت از غزه پرداخت و ابراز کرد: خیزش و گسترش تظاهرات دانشجویان آمریکایی، اروپایی درباره موجودیت اسرائیل، اهمیت آگاهی ملت‌ها و جوانان و اهمیت جهاد تبیین را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: برخوردهای دو حزب دموکرات و جمهوری خواهان نشان دهنده شکاف عمیق بین ملت‌ها و دولت‌های مستکبر و غربی است، این حرکت‌ها انعکاس طنین نامه‌های مبارک مقام معظم رهبری به جوانان آمریکا و اروپاست.

وی با بیان اینکه تحولات معنادار در مسیر مقاومت نشان از پیروزی این جریان الهی است، اظهار کرد: آمریکا از صهیونیست‌ها خواسته با مصاحبه و تبلیغات دروغی، پیروزی ظاهری خود و رسیدن به اهدافشان را اعلام کنند و از غزه عقب نشینی و ترور رهبران حماس را در دستور خود قرار دهند.

حجت الاسلام محمدی به استعفای رئیس اداره اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل اشاره کرد و گفت: تضعیف نتانیاهو تا حدی که احتمال محاکمه او در دادگستری وجود دارد، اینها همه نشانه پیروزی مقاومت است.

وی تأکید کرد: دستاوردهای عملیات وعده صادق، روایت فتح می‌خواهد که باعث اقتدار عظیم ایران و محور مقاومت شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha