شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ امام جمعه جم با اشاره به برخی مسائل و مشکلات شهرستان گفت: جهت رفع مشکل اشتغال پایدار جوانان و مردم شهرستان و استفاده از منابع غنی انسانی شهرستان تدبیر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سید علی هاشمی فرماندار جدید جم شامگاه پنجشنبه به همراه معاون سیاسی امروز با حجت الاسلام محمدی امام جمعه جم دیدار کردند.

حجت الاسلام محمد محمدی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب هاشمی به عنوان فرماندار شهرستان جم آمادگی خود را برای استفاده از ظرفیت های شهرستان در جهت رفع مشکلات مردم و توسعه و پیشرفت منطقه اعلام کرد.

امام جمعه جم با اشاره به برخی مسائل و مشکلات شهرستان، گفت: جهت رفع مشکل اشتغال پایدار جوانان و مردم شهرستان و استفاده از منابع غنی انسانی شهرستان تدبیر شود.

وی خواستار راه اندازی فرودگاه جم شد و اظهار داشت: راه اندازی فرودگاه جم نقش کلیدی توسعه ای در شهرستان دارد و در بحث پدافند غیرعامل پشتیبان فرودگاه خلیج فارس می باشد.

حجت الاسلام محمدی راه اندازی شهرک صنعتی، تقویت و حمایت از فعالیت های فرهنگی و انقلابی و حرکت‌های خودجوش موثر فرهنگی و اجتماعی، نگاه ویژه به آموزش و پرورش در حوزه آموزشی و تجهیزاتی و ادامه مدرسه سازی، توجه خاص در حوزه ورزش و جوانان را از از دیگر مسائل شهرستان جم برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha