شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نرم افزار معجزنشان

حوزه/ مراسم رونمایی از نرم افزار چند رسانه ای "معجزنشان" گنجینه نفیس صوتی از کتاب شریف صحیفه سجادیه، با حضور علما و محققان حوزوی و دانشگاهی، در سالن همایش های صدا و سیمای مرکز بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، نرم افزار چند رسانه ای "معجزنشان"  با ترجمه ادبی و نفیس حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و با صدای ماندگار محمدرضا سرشار(رضا رهگذر) از گویندگان پیشکسوت و نامی کشورمان تهیه و آماده شده است.

این نرم افزار شامل بیان شرح اجمالی و راهنمای دعاهای صحیفه سجادیه با کارشناسی حجت الاسلام اعوانی، معاون صحیفه پژوهی کانون خورشید و همچنین بیانات ارزشمند امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، مرحوم آیت الله خوشوقت و مرحوم آیت الله حاج آقا مجتبی تهررانی و آیت الله العظمی جوادی آملی می باشد.

حجت الاسلام علی اصغر کریمخانی، مسؤول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در این مراسم، به علت نامگذاری این نرم افزار اشاره کرد و اظهار داشت: علت نامگذاری این نرم افزار با عنوان «معجزنشان»، تعبیر مقام معظم رهبری از کتاب شریف صحیفه سجادیه است.

وی، مدت زمان سپری شده برای ترجمه و تهیه این اثر را چهار سال عنوان کرد و بیان داشت: چاپ این صحیفه سجادیه در سال 85 بعد از پایان ترجمه انجام شد و تا کنون هشت سری این مجموعه به چاپ رسیده است.

حجت الاسلام محمدحسین، مشکوری مدیر کانون خورشید نیز در این مراسم گفت: تمامی ادعیه 54 گانه صحیفه سجادیه در قالب های چندرسانه ای، سایت و نرم افزار های موبایلی(اندروید و ios) تهیه شده است و شرح هر دعا به صورت اجمالی در این نرم افزار وجود دارد.

حجت الاسلام محمدرضا اعوانی، معاون صحیفه پژوهی کانون خورشید نیز گفت: به گفته مقام معظم رهبری صحیفه سجادیه عصاره اعتقادات اهل بیت(ع) است.

وی افزود: انسان زیر سایه خدا اعتقاداتش قوی می شود، بنابراین به طلاب توصیه می کنم که نسبت به مباحثه صحیفه سجادیه اهتمام داشته باشند، چراکه صحیفه زبان دعا است.

سید حسین ناظر، مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز در این همایش گفت: قرار است برنامه حوزه معارفی را به لحاظ کمی و کیفی 30 درصد در صدا و سیمای مرکز بوشهر افزایش دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha